Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Min sønn har alltid vær en av de mest aktive. Han har aldri kunnet sitte stille og vil aller helst bare løpe og løpe. Han har ikke engang hatt tid til å gråte de gangene han faller og slår seg stygt. Nå i det siste har jeg merket at han begynner å bli mer stille, og det jeg vil kalle "normal". Han har fått bedre tak på søvnen sin og virker bare så mye mer tilfreds. Noen andre som opplever det samme med sine barn?
Guttemamma x 3 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ja, Lillemann var veldig aktiv fram til han var 18 mnd. Da ble han etterhvert litt roligere så nå er han omtrent som "normalen". Har ikke merket noen store endringer på søvnen. Hans natt har vært 10 timer helt siden han var 9-10 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Dattera mi har nettopp fylt 2 år. Jeg synes hun er minst like aktiv som før, men føler hun er blitt mere tilfreds. Mulig det har sammenheng med sommer og sol og at alle er glade, noe som smitter over på henne. De er jo mye ute i barnehagen, og det elsker hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå