Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne stolen? Jeg lurer på hvordan dere andre har gått frem med å bruke denne?

Når satt f.eks babyen oppi stolen 30min-1t om gangen? Jeg er så usikker på hvor lenge en baby kan sitte i en slik om gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi har den. Guttene våre brukte den vel fra 2 måneders alder, men ikke så mye i begynnelsen, og viktig og stille den inn på det hakket som gjør at den ligger mest mulig, hvis du forstår. Nå er minstegutt snart 5 måneder og han bruker den flere ganger om dagen, men sjelden mer enn ...ca. 15-20 min om gangen. For eks, når vi spiser middag, da sitter han og ser på oss, evt. når jeg tar ut av oppvaskmaskinen..osv.

Skrevet

vi har også denne stolen men har nesten aldri brukt den. Vi lar han heller ligge på gulvet og kose seg mens vi f.eks spiser middag. Dersom han blir lei av det setter vi han i stolen og han storkoser seg - litt stas å sitte i stolen tror jeg - men vi lar ham ikke sitte mer enn ca 20 minutter

Skrevet

Vi har brukt denne stolen til begge våre - og det er den beste tingen vi har kjøpt, vil jeg si. Har brukt den så utrolig masse. Begge har "ligget" i den fra de har vært nyfødte - syns det var bedre for dem å ligge i den enn på gulvet, selv om de var små. Var aldri snakk om å sitte i den en time av gangen, det tror jeg sjeldent noen av mine har gjort, men en 15-20 minutter er nok helt greit. Når de blir litt større sier de jo fort i fra når de er lei og trenger bytte av stilling.

Skrevet

Har også den til guttene våre. Bruker de når de får mat og ellers litt når jeg lager middag eller gjør rent. Ellers er de mest glad i å ligge på gulvet.

Skrevet

Her har babyen sagt ifra når det har vært nok. Det er ikke spennende så lenge i en BB, så hun kjeder seg etter et kvarters tid. men det er akkurat nok tid til at vi kan spise, jeg kan henge klesvask etc. så det passer bra. Etter 2 mnd begynte vi å bruke den en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...