Gå til innhold

N oen som trener på Elixia Lambertseter her?


Kid nr 2 i august

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint å blitt kjent med noen andre gravide som trener på Elixia Lambertseter. Har selv termin om tre uker og har vært topp idrettsutøver, men trener nå bare normalt. Kjenner ingen som trener på Elixia Lambertseter og ønsker derfor noen å trene sammen med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:))

Hyggelig å se at det er fler en meg som søker noen å trene sammen med. Jeg trener mest på coloseum, men også innimellom på lambertseter. Vi skal flytte til skøyenåsen i juli, så da kommer jeg til å trene på lambertseter.

Jeg har termin om 15 uker, 23 september.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om tre veker so no har eg fått fryst abn. mitt på elixia ut aug. dette fordi eg ser ikkje for meg at eg kjem til å trene før rundt slutten av aug.. Eg har moglegheit til å trene på Idrettsøgskulen sidan eg er student der også om behovet skulle melde seg tidlegare. Men det hadde vore fint om vi kanskje kunne trene saman der til hausten etter at du har født og kanskje før? :) Savnar nokon å trene saman med eg og må eg seie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurt å fryse abn, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men det er jo ca to måneder man ikke får trent. Iogmed at jeg har termin 23 september, så regner jeg heller ikke med å kunne begynne å trene igjen før i begynnelsen av november, men om du skulle begynne å trene før jeg gir meg før fødsel;) så hadde det vært kjempefint om vi kunne fått til noe sammen.

Hva trener du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å starte å trene frå september av. Så spørst om vi rekk noko trening saman, om ikkje får vi ta det til vinteren. Vi kan jo møtast ein gong for å sjå likevel..Eg trenar for det meste spinning, styrke, og mage rygg trening (har ein ryggskade) og intervall trening. Går ikkje på så veldig mange gruppe treningar eigentleg men kan hende det verte meir av det framover...Du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir kansje ikke så lett å få til før etter at jeg har født, men vi kan jo se...

Trener også en del spinning og styrke. Jeg har drevet med dans i mange år så liker funk timen og danstimene på coloseum.

Er ikke så glad i step og vanlig aerobic, men power timene liker jeg.

Vi kan jo snakkes på mail, adressen min er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...