Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når disse vognene eller katalogen kommer,og når det er mulig å bestille disse?Har termin i desember så har vel egentlig ingen hast,men stresser litt likevel,har hørt om lang leveringstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har hørt at vognene kommer i september/oktober.

Skrevet

jeg aner ikke, men vi bestillte 2007 vogn i november/desember som ikke kom før sent i mars eller slutten av april..... det tok lenger tid enn de sa.. de ble visst heller ikke produsert før.. kjedelig å vente så lenge!

Skrevet

jeg vet bare at 2008 fargene vil bli "avslørt" 1 juli, da blir de presentert på en eller annen forhandler messe, og vil oxo bli lagt ut på nettet kort tid etterpå. så går jeg utifra at man kan bestille vogn fra da av. i forhold til leveringstid så aner jeg ikke, men det vil jo forhandleren du bestiller fra kunne undersøke.. jeg får min edge duo den siste uka i juni, men jeg fant med en gang fargen jeg ville ha blandt 2007 fargene.. lykke til :)

Skrevet

Jeg ringte til en butikk i sverige for å bestille sport pacific 2007 mod. Hun var utsolgt for denne,men skulle ringe Emmaljunga å undersøke om de kunne produsere fler.

Hun ringte meg opp igjen ,og kunne fortelle meg at denne fargen skulle også fortsette på 2008 modellene,og har allerdere bestilt en av den til meg. Jeg skal hente den i beg av okt,har termin i nov...så det passet bra :o)

Skrevet

Emmaljunga er den eneste barnevogn produsenten som begynner med neste års modell etter sommerferien. Dette sa i allefall en kundeforhandler til meg og en venninne nå for litt siden. Dvs at når de kommer tilbake fra ferie begynner de å produsere 08 modellene.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...