Gå til innhold

noen som venter gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare for å få en liten oversikt:) kanskje også hvis noen har tengt på navn?jeg venter selv en gutt, som skal hete leon nickolai:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt!!! Begynnelsen av oktober!

Skrevet

hei hei!

Vi venter også en gutt. Ut fra magen blir det nok en stor gutt. Har termin 13. oktober.

Vi har foreløpig ikke bestemt oss for navn. Vi er enige om to, men har ikke bestemt oss for hvilket av de...

Ha en fin dag!

Skrevet

Vi venter også gutt, 29 oktober.

har ikke bestemt oss for navn ennå, er vel nede på ca 3 nå,

men er helt åpne dersom det skulle komme inn flere forslag :)

Skrevet

Jeg venter en gutt den 12.oktober. :)

Vi har ikke peiling på navn, har lett masse og har en liten liste, men det er liksom ingen som peker seg ut som VÅR gutt. :)

Kommer sikkert ikke til å bestemme oss før han er ute, hvis jeg kjenner meg og samboer rett. :)

Skrevet

Her kommer det en Nicolai :)

Skrevet

Vi venter en gutt:) Felix skal han hete fåreløpig;)

Skrevet

Felix heter bikkja til fader'n....

Skrevet

vi skal også ha gutt,termin 1 oktober:)navn er vanskelig....

Skrevet

Vi er forespeilet å få en gutt. Har termin 1.oktober. Har navn ganske klart, men venter til han er født før vi bestemmer oss.

Skrevet

Her kommer Daniel den 4.oktober :-D

Skrevet

Jepp!!!

Venter gutt, termin 30.oktober. Navn er vanskelig, har to jenter fra før så navnet må passe til dem også. Leon nicolai var et kjempe fint navn. Vi får se hva det blir, har jo god tid da:)

Skrevet

Vi venter gutt nr.2, 5 oktober =) Denne karen ser ut for å bli navnløs stakkar. Er ikke lett!!!! likte godt leon nickolai :)

Skrevet

gutt her også! :) navn er kjempevanskelig!! må vente å se hvordan han ser ut! :)

Skrevet

Her har venter vi en gutt 30.oktober. Har vært inne på alle mulige fancy navn,men endte opp med noe så traust som Torjus.

Skrevet

Vi venter gutt, har to jenter fra før. Vdr. navn har vi kanskje bestemt oss men er ikke helt sikre ennå. Det får forløpig være litt "hemlig"......

Det er masse å velge i....

hilsen anki nr 3 imagen

Skrevet

Var visst litt for ivrig, glemte å skrive termindato.

Har termin 24 okotber!!!!

anki-

Skrevet

Vi venter en gutt 7oktober og han skal hete Edvardt(";)Oppkalling etter oldefar til min mann.. I bygda der vi bor er det så mange gutter som ventes!!

Skrevet

her kommer det også en gutt i følge jm :) jeg har termin 26. okt. Vi har ikke helt bestemt oss for navn, men begge liker Oliver - så sjansene for at det er Oliver som kommer er store :P

Skrevet

Hei Dudde.

Har termin på samme dag vi:) Morro. Hvor i landet bor du? Barn fra før?

Skrevet

Vi venter en gutt 24. Oktober. Ble enige om et navn for et og et halvt år siden ;-) Ganske spes, og vi har bestemt oss for og holde det for oss selv frem til den lille kommer.

Gratulerer alle sammen!

Skrevet

Ser ut som vi også venter gutt. Han blir vel sannsynligvis oppkalt etter sin oldefar - og skulle det vise seg at "han" er ei jente (stoler ikke helt på ul...) blir det oppkalling etter oldemor.

Skrevet

Vi venter også en gutt! :-) Han er veldig aktiv om dagen, hver gang jeg sitter i ro spreller han som bare det.

Navn har vi ikke bestemt enda, vanskelig å finne et som er like fint som storebror sitt.

Skrevet

Venter gutt 19 oktober..

Navn er vi ikke enige om.. Stakkarn vår blir vel hetende OddBob utenfor magen også ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...