Gå til innhold

Snøjente:)

PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe ja tror det hadde vært lurt;) HAr ikke printer lenger eg da....Men, vi kan jo alltids bare ringe bobo når vi nærmer oss:)

Har aldri vært der så kan desverre ikke hjelpe deg...meeen skal eg kanskje sende deg en pm med min adresse?Litt greit å vite hvor eg befinner meg også hehe:P

heei... sorry at jeg sniker på tråden deres, men jeg kjeder meg såå fælt. enkelt å finne veien. dere vet hvor sotrabroen er. bare følg veien etter den. etter ca 5 min kommer dere til en rundkjøring. ta til høyre der. så kjører dere i ca 10 min til neste rundkjøring. der skal dere rett fram. så er det ca 20 min til neste rundkjøring. der skal dere til venstre. følg så veien og ta til venstre i krysset, så første til høyre. da er dere nesten der. bare ring når dere er i den siste rundkjøringen så kommer jeg ned i veien. er ikke husnr her.

Annonse

hehe ;) ok, eg tror nok vi skal finne frem selv om min retningssans er helt borte i natta:) Beklager jeg ikke har svart i det siste, men har vært på Radøy av alle steder:) huff kjedelig:) Så på nyhetene i går forresten at det er meldt 21 grader og sol på Lørdag. Det er jo strålende:) Forresten bobo har du Ketchup? Jeg tenkte jeg skulle grille pølser i brød, har fått helt dilla på det i det siste.. Av alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...