Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei du. Hvordan går det med deg? Klem.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei hei, det går bra vettu =) Er inne i en fryktelig periode med bare kvalme men det går:) syntes mest synd på sambo da, som må se på at jeg bare sitter å ser apatisk inn i tvn og ikke orker noen ting men men.. Med deg da?? =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Huff.. Det høres kjipt ut.. Her er alt heldigvis bare bra. leder med til tirsdag. Kontroll..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det skjønner jeg, langt var igjen ? =) er 7+3 idag jeg, håper så inderlig alt går bra, selv om jeg har en anelse at det gjør det, fordi sympt. blir bare sterkere og sterkere ;P Er helt sinnsykt super-gravid for tiden
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg begynte vel akkurat på uke 10 nå... Etter de jeg har regnet ut selv, så får vi se hva legen sier. Flott at du føler deg gravid da. Er vel beste tegnet det. Er du på nettby eller facebook du?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Er ikke det, fordi har ikke data hjemme, og på jobben (er jo militær) har vi sånne NATO restricted computers ;p Kjipe greier.. men sambo er på Facebook
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Hehe.. Ok.. så du er på jobb selv om du er så kvalm altså? hadde jeg ikke maktet tror jeg.. :-/
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Må være på jegg, alle andre er på øvelse, så jeg MÅÅÅÅ være her :/ Huff.. sitter å tenker nå, og fy flate som jeg gleder meg til fødselen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 Hehe.. Ja, skal bli deilig når det er overstått og man vet at alt har gått bra. Men gleder meg til magen blir skikkellig stor også jeg da.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jeg og Har liksom lsuttet og bekymre meg for å abortere, føler liksom at dette blir et bra svangerskap, vet ikke hvorfor meg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har egentlig ikke bekymret meg så mye for det. For om noe skulle skje, så er det bare naturens gang, og ingen kan gjøre noe fra eller til likevell... Høres kansje litt kald ut nå, men det er likosm et av to, enten så går det bra, eller så gjør det det ikke. Og jeg tror det bare blir verre om jeg går rundt og bekymrer meg for å abortere.. Vi satser på at det går bra tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå