Gå til innhold

Butterfly

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du.

Hvordan går det med deg?

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, det går bra vettu =)

Er inne i en fryktelig periode med bare kvalme men det går:) syntes mest synd på sambo da, som må se på at jeg bare sitter å ser apatisk inn i tvn og ikke orker noen ting :( men men..

Med deg da?? =)

Skrevet

Huff.. Det høres kjipt ut..

Her er alt heldigvis bare bra. :)

leder med til tirsdag. Kontroll..

Skrevet

Det skjønner jeg, langt var igjen ? =)

er 7+3 idag jeg, håper så inderlig alt går bra, selv om jeg har en anelse at det gjør det, fordi sympt. blir bare sterkere og sterkere ;P

Er helt sinnsykt super-gravid for tiden :(

Skrevet

Jeg begynte vel akkurat på uke 10 nå... Etter de jeg har regnet ut selv, så får vi se hva legen sier. :)

Flott at du føler deg gravid da. :) Er vel beste tegnet det. :)

Er du på nettby eller facebook du?

Skrevet

Er ikke det, fordi har ikke data hjemme, og på jobben (er jo militær) har vi sånne NATO restricted computers ;p Kjipe greier.. men sambo er på Facebook :)

Skrevet

Hehe.. Ok.. :)

så du er på jobb selv om du er så kvalm altså? hadde jeg ikke maktet tror jeg.. :-/

Skrevet

Må være på jegg, alle andre er på øvelse, så jeg MÅÅÅÅ være her :/

Huff.. sitter å tenker nå, og fy flate som jeg gleder meg til fødselen :D

Skrevet

Hehe.. Ja, skal bli deilig når det er overstått og man vet at alt har gått bra. :)

Men gleder meg til magen blir skikkellig stor også jeg da. :)

Skrevet

Jeg og ;)

Har liksom lsuttet og bekymre meg for å abortere, føler liksom at dette blir et bra svangerskap, vet ikke hvorfor meg :P

Skrevet

Jeg har egentlig ikke bekymret meg så mye for det. For om noe skulle skje, så er det bare naturens gang, og ingen kan gjøre noe fra eller til likevell... Høres kansje litt kald ut nå, men det er likosm et av to, enten så går det bra, eller så gjør det det ikke.

Og jeg tror det bare blir verre om jeg går rundt og bekymrer meg for å abortere..

Vi satser på at det går bra tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...