Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Målte du HCG nivået ditt da du var på UL i uke seks?
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Nei det gjorde jeg ikke. Hvordan det? Lurte du på hvor høyt /lavt det var?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg var 6+3 igår, men legen kunne bare se antydning til et fosteranlegg på UL, så enten så er det stoppet opp, eller så er jeg ikke så langt på vei som siste mens tilsier. Tok HCG prøve og den lå på litt over 9000. Skal ta en ny imorgen for å se om den har steget eller sunket..
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Å jeg skjønner! Men er du 100% sikker på at du er 6+3? Det er jo normalt å bomme på noen dager? Jeg tror nok du kan slappe av. Det er så mye som spiller inn. Feks et par dager -, eller en lege som ikke er veeeeldig dyktig! Om du hadde full eller tom blære? Å det er forskjell på foster også. Jeg har hørt om de som har sett det i uke 5, men det er mindre vanlig enn de som har sett de i uke 6 og 7 tror jeg? Skal krysse fingra for deg i morra jeg :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde siste mensen 28. april, så da skal jeg være 6+4 idag, men det er et stort men her. Den siste mensen var en tidlig SA, eller en kjemisk graviditet, så jeg vet ikke om det kan ha forskjøvet EL litt, slik at jeg kanskje hadde EL noen dager senere enn hva jeg normalt ville hatt den..? Når jeg tenker meg om, så fikk jeg etter at jeg testet positivt igjen, en del utflod som lignet veldig på EL slim, så kan det ha vært så forskjøvet..? Da skulle jeg jo ikke klart å teste positivt da..? Etter den kjemiske, så testet jeg negativt etter en uke ca. Jeg er så dritnervøs til imorgen.. Jeg håper inderlig at det har økt...
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Når testet du pos? Før eller etter IKM. Det kan jo hende at det er forskjøvet. Jeg har mistet 2 ganger og ikke fått mens før etter 6 og 8 uker! Syklusene mine ble også lengre fra ca 30 til 45 dager!!!!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg testet svakt positivt to dager etter IKM. Der jeg regnet IKM å være slik den har vært tidligere. 28 dager. Den var svak positiv da. Om den har blitt forskjøvet, så kan den jo ikke ha blitt forskjøvet med så veldig mye..? Det er jo begrenset hvor lenge før testen faktisk blir positiv da..
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Åssen test, testet du med da? De nye kan du jo teste med inntil 4 dager før IKM, å da utgjør jo det faktisk veeeldig mye :-) Jeg tror det her kommer til å gå kjempe fint jeg MinTurSnart :-) Tenk deg selv fra jeg testet til du testet utgjør faktisk 5 dager :-) Man må se positivt på det!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Jeg testet med vanlig CB test. Ikke den digitale. Kanskje det var før tiden da.. hmmm... Jeg vil så gjerne at dette skal gå bra.. Har jo mistet en del ganger nå, så er jo overhysterisk på alt mulig.. Jeg får jo forsåvidt svar imorgen om det er noe liv eller ikke. Er HCG nivået økt, så er jeg jo gravid som jeg skal og alt er bra.. Takk for alle svare Vetlis..
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet akkurat hvordan det er å føle seg overhysterisk, men om det er noe trøst synes jeg ikke det er så rart at man bekymrer seg jeg. Vet akkurat hvordan det er :-( Jeg skal krysse fingra for deg ihvertfall. Kan du ikke sende meg en postmelding å si hvordan det har gått da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå