Hannahs-mor06 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Dere som er i perm - husk å skrive helligdagstillegg for de helligdagene dere i følge turnus skulle ha jobbet!! Fikk tilfeldigvis høre dette fra andre som er i perm på jobben, og gikk hjem fpr å kikke på turnus - hele 10 helligdager hadde jeg på min turnus - og over ti tusen ut EXTRA i juli ) Mulig dere visste, men jeg var ikke klar over at vi fikk dette..
Tiddelidu Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Oi! =) Så supert! Vikariatet mitt gikk ut i september, noen dager etter jeg fødte, så jeg får ikke dette... Men neste gang har jeg forhåpentligvis fast jobb! Det er noe en må passe på selv, tror ikke arbeidsgivere sier så mye om det..
Hannahs-mor06 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 nei, de nevnte det IKKE!! irriterende
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Men det gjeller vel bare de som får penger utbetalt av jobben?
Hannahs-mor06 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 det er jeg ikke sikker på..men sjekk det opp! i mitt tilfelle var det jo snakk om endel penger jeg holdt på å gå glipp av da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå