Gå til innhold

Dere er så flinke til å svare her inne så jeg tar sjansen på å spørre om "maserier" jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble strippet av jordmor på Mandag, men jeg hadde kun en halv cm åpning. I går, Tirsdag våknet jeg av tak i magen, skikkelig vondt. Fortsatte med disse takene gjennom hele dagen med ca 10 min mellomrom (alt fra 7 min til 20 min) hadde kanskje et par pauser på en time eller noe. Har hatt disse takene i natt også, og det gjør bare vondere og vondere. Regner med at det kun er maserier i og med at de ikke blir noe særlig hyppigere enn 10 min mellom. Jeg blør også litt, og jeg er nesten sikker på at slimproppen holder på å gå .

Spørsmålet mitt er : Hvor lenge kan jeg gå med disse maseriene? Kan de stoppe helt opp i noen dager, eller er de garantert starten på fødselen?'

Noen som har peiling?

Snakket med føden i sted og fikk ikke spurt om alt jeg lurte på fordi jeg fikk en ri og måtte legge på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er noe på gang ja!

Lykke til:)

Skrevet

Så spennende! Det kan desverre stoppe opp ja. Men du er jo moden, så du kan jo trikse litt.. Lag deg en mugge med kaldt isbit vann og drikk (alt med måte). Isvann kan øke aktiviteten til den lille som sansynligvis har tenkt seg ut :)

Ang slimpropp så skal du ikke tenke så mye på den. Den kan gå opptil to mnd før fødsel. Så selv om den går så kan det fortsatt stoppe opp.

Bruk kroppen din. Gå litt frem og tilbake og vugg med oftene fra side til side. Slikt hjelper på for å få barnet lenger ned i bekkenet dersom det er noe på gang.

Masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg drikke isvann og vrikke på hoftene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...