Gå til innhold

IKKE til TWIG, men dere andre seere ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen av dere se på min jobbsituasjon fremover?

Forblir jeg på samme plass? Skifter jeg plass i bedriften? Finner jeg meg en annen arbeidsplass?

Fdl.dato, om nødvendig, er 16.07.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget går til dere andre enn Twig, rett og slett for at jeg er Twigs eks og hun greier naturlig nok ikke å lese meg.

Derfor "IKKE til TWIG", ikke mistolke overskriften dithen at hun ikke har evner. For det kan JEG garantere at hun har :-)

Skrevet

Hei. En mann her er skjelden vare så jeg prøver jeg.

Først trodde jeg du jobbet med noe innen tog (NSB) men det gjør du ikke. Men tror du reiser mye. Du er litt frustret over den reisingen, men jeg er litt usikker på om du reser i jobbsituasjon?

Ser en annen jobb for deg. Du har en bekjent eller venn som tipser deg om denne jobben. Tror navnet han starter på R. Vet ikke om det sier deg noe? Det er i en mindre bedrift, ikke mange ansatte. Du får en jobb som er i samme bane som den du har men du får leke mer. Merkelig forklaring, men det er nå det jeg får opp. At du får en morsomere hverdag. Tror du føler deg litt fastlåst i jobben du har nå og at det blir mye rutine?

Gi meg gjerne en tilbakemelding. Kanskje jeg ser mer når jeg ikke er så sliten. Nettopp lagt minstegutten min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...