Gå til innhold

hadde dere problemer med å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

veier nå 93 kilo...Håper på å komme meg ned til iallefall under 90 når vi starter prøvinga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi sleit.. brukte 36 pp få førstemann og 21 pp på tigergutt i magen.

Men vi fikk det til og jeg var tyngre enn deg.

Skrevet

jeg slutta på p -pillen i november og ble gravid i januar... så det gikk veldig fort for meg. veide ca 98 da jeg blemgravid.....

Skrevet

Tilsammen hadde vi 5-6 PP med hard prøving:) Noen var mer halvhjerta, hehe.

Skrevet

Ikke i det hele tatt.

Med en BMI på nærmere 35 og "vi ser hvordan det går"-holdning til å bli gravid, så ble jeg gravid på 2 pp... Det er urettferdig hvor stor forskjell det er på folk og jeg anser meg selv som utrolig heldig!

Skrevet

Første svangerskap prøvde vi i 1år, men denne gangen så tok det to mnd :-) men er ikke samme mann så kan hende det var han som hadde litt trege svømmere...

Skrevet

Jeg var tyngre enn deg da vi startet prøvinga - og vi brukte 4pp etter p-pilleslutt, 2pp med ordentlig prøving, før den satt.

Heldige, vi..

Skrevet

Gikk ikke på noe prevensjon i 5 år...

Så satt den i år...

Med hjelp av fotsone;))

Skrevet

Åhh :) Håper det går fort hos oss...Har veldig lett for å gi opp!

Skrevet

Ikke gi opp..men ikke tenk eller fokuser på det for mye!

Det psykiske spiller en stor rolle....

Lykke til:))

Skrevet

Da vi fikk nr 1 2001 gjekk eg på p-pille og kondom, me når me prøvte på nr 2 brukte vi i 2 1/2 år. Kanskje hadde det me vekta å gjere men eg måtte gå på pergo før spiren kom

Skrevet

95 kilo og traff på første forsøk denne gangen som forrige.

Har ikke grenseløst mye sex heller, men intensiverte litt i den perioden vi regnet med jeg hadde eggløsning.

Jeg har aldri brukt p-piller så det kan også ha en innvirkning så klart :)

Tror ikke det er lurt å stresse kroppen ned i vekt og sette den på sparebluss ... og hvorfor vente når dere kan starta morroa allerede nå? Går det så går det jo :)

Skrevet

Ja, vi slet i mange år med førstemann (men så skal det sies at jeg har en sykdom som gjør det nesten umulig å bli gravid uten hjelp også, endometriose)

Gutten vår ble til ved hjelp av hormonbehandling.

Etter 10mnd ble jeg gravid på nytt. Hverken med hormoner, eller planlagt :P Men veldig velkommen =)

Skrevet

Slet & slet.. vi hoppa av pillen i August i 2005 . Og hadde vårt vanlige fantastiske sex liv , med masse oral sex. Ergo så kan jeg ikke si at vi Sleit & prøvde , for vi hadde sex som vanlig. Men i April sa det Boooom :) Så Nei , vi stressa ikke i det hele tatt med det , å anser ikke det som sliting siden vi ikke forsøkte så sinnsykt hardt. Men det har blitt tatt noen graviditetstester...:)

Skrevet

Nope!

Her har iallefall ikke vekt spilt noen rolle! Har vel vært ca 1107 kg alle gangene jeg har blitt gravid! 2 ganger uten å prøve og nå gikk det på 2 PP! :D

De sier det er lettere å bli gravid om en har noen kg for mye i foorhod til å ha noen for lite! :)

Skrevet

Veide 100 kg da jeg ble gravid - på første forsøk :D

Skrevet

ahhh :) Nå ble jeg letta!=) hehehe,er så redd for atte det ikke skal gå pga overvekten min...heheh =) Men håper på atte det går bra :)

Skrevet

Hadde ikkje problem med det nei. Er 174cm høg, førstemann klaffa på 1pp, då var eg 84kg. Denne gongen "jobba vi med saka" i 4 mnd, var 96kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...