Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi har en sønn på 3 mnd sammen.. Er det ikke slik at når man elsker hverandre.. -Gleder seg til den andre parten er ferdig på jobb, og h*n kommer hjem? -Blir man ikke varm og god når h*n tar på deg? Klem etc -Ikke tenker på andre menn/kvinner? Jeg klarer ikke se for meg pss hele livet.. Helt forferdelig at jeg tenker slikt egentlig. -Er borte fra hverandre en stund.. par døgn..At man blir glad for en tlf eller melding? Jeg tenkte nesten ikke på sambo da jeg og mini var borte nå nettopp -Gleder seg til å legge seg sammen om kvelden å kose og prate? -Ha ett bra sexliv? Jeg er så sinnsykt forvirra.. Jeg er jo kjempegla i han.. Men langt i fra forelska? Eller? Virker kanskje mer som en venn..Åå.. Jeg vet ingenting (
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det går opp å ned i bølgedaler, det gjør det ihvertfall her.Men alt i alt..jeg kunne aldri vært foruten han.
Pia♥CF Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Høres mere ut som om forelskelsen har roet seg litt.. men den kommer tilbake sånn nå og da! Du har så masse å tenke på nå, og det er ikke uvanlig at ting blir litt tamt når man får en liten en i huset som krever mamma 100 %... Da tiden til hjelp, husk hvorfor du falt for ham.. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Sikker på at du elsker han like mye som før, bare ikke så forelsket lenger. Jeg kjenner meg veldig godt igjen... Var veldig avvisende selv forrige gang.. Satt å så på lille babyen min, levde i en skikkelig babyverden, og alt utenfor var stort og forstyrrende elementer... og det var altså sambo.. Det går over, den lille er ikke mere enn 3 mnd, og man er fortsatt litt i en babyverden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå