Gå til innhold

Jeg tror ikke jeg elsker samboern min lengre jeg....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn på 3 mnd sammen..

Er det ikke slik at når man elsker hverandre..

-Gleder seg til den andre parten er ferdig på jobb, og h*n kommer hjem?

-Blir man ikke varm og god når h*n tar på deg? Klem etc

-Ikke tenker på andre menn/kvinner? Jeg klarer ikke se for meg pss hele livet.. Helt forferdelig at jeg tenker slikt egentlig.

-Er borte fra hverandre en stund.. par døgn..At man blir glad for en tlf eller melding? Jeg tenkte nesten ikke på sambo da jeg og mini var borte nå nettopp

-Gleder seg til å legge seg sammen om kvelden å kose og prate?

-Ha ett bra sexliv?

Jeg er så sinnsykt forvirra.. Jeg er jo kjempegla i han.. Men langt i fra forelska? Eller? Virker kanskje mer som en venn..Åå.. Jeg vet ingenting :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går opp å ned i bølgedaler, det gjør det ihvertfall her.Men alt i alt..jeg kunne aldri vært foruten han.

Skrevet

Høres mere ut som om forelskelsen har roet seg litt.. men den kommer tilbake sånn nå og da! Du har så masse å tenke på nå, og det er ikke uvanlig at ting blir litt tamt når man får en liten en i huset som krever mamma 100 %... Da tiden til hjelp, husk hvorfor du falt for ham.. Lykke til :-)

Skrevet

Sikker på at du elsker han like mye som før, bare ikke så forelsket lenger.

Jeg kjenner meg veldig godt igjen... Var veldig avvisende selv forrige gang.. Satt å så på lille babyen min, levde i en skikkelig babyverden, og alt utenfor var stort og forstyrrende elementer... og det var altså sambo..

Det går over, den lille er ikke mere enn 3 mnd, og man er fortsatt litt i en babyverden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...