Gå til innhold

Noen ammende gravide?


Nær mamma

Anbefalte innlegg

Jeg ammer fortsatt jenta mi på 19 mnd.. Vil gjerne fortsette med det, men kjenner at jeg er så sliten etter jeg ble gravid!!

Dessuten har jeg såre bryster med mindre melk i...

Er det noen andre som vil dele erfaringer? Nå har jeg hvertfall kuttet nattamming, så får vi se hvordan det går på dagtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg ammer fortsatt min lille snuppe på 13 måneder. Men kun om kvelden. Synes det er veldig koselig, og så er det jo så sundt for henne. Jeg kjenner at det stikker litt i brystet idet hun tar tak, men ellers er det som før. Men jeg kommer nok til å slutte i god tid før fødselen, slik at hun ikke føler at den nye babyen tar plassen hennes ved puppen når den tid kommer.

 

Hvor ofte ammer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg ammer fortsatt jenta mi på snart 1 år 3-4 ganger per dag. kommer til å fortsette til utpå høsten. hs mente kroppen trengte en pause før ny amming, og samme som over her, så kommer jeg til å slutte ei stund før ny baby kommer, for ikke å skape sjalusi fra eldstejenta. puppen er jo så kjær for henne enda, men håper hun gir seg av seg selv etterhvert..jeg har også merka at jeg har litt mindre melk, og at den kommer litt tregere nå. en gang har jeg kjent at det rykket i livmora, da ble jeg litt skremt.. men hs sa at det ikke var noe probnlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 15 mnd, og jeg ammer fortsatt 2-4 ganger om dagen. Tenkte å trappe ned i løpet av sommeren. Synes jeg har vært flink og ammet lenge, og synes fortsatt det er kos. Og gutten min ELSKER puppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer fortsatt jenta mi på snart 17 mnd.. Driver å trapper ned nå, og ammer kun kvelden. Tenker å trappe ned helt iløpet av et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er snart ti måneder, og jeg ammer ham fortsatt. Jeg tenkte jeg skulle prøve å trappe ned litt nå p.g.a. den lille i magen, men jeg synes det er veldig vanskelig. Gutten min er jo også liten.

 

Jeg har nettopp begynt å jobbe mens pappen er hjemme med minstemann, og han vil ha pupp med en gang jeg kommer hjem, før leggetid, kl. 0400 hver morgen (skulle helst ha sovet da...) og rett før jeg går på jobb.

 

Merker at det tar veldig mye energi å amme så mye mens jeg er gravid og i full jobb, men jeg vet ikke hva som er best å gjøre. Nå som det har vært så varmt vil jeg i hvert fall ikke nekte han å drikke, men tenker på om det kan gå ut over den lille i magen. Heldigvis får jeg ammefri så jeg kan gå litt tidlig fra jobb (ellers spiser han hele natten).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...