Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Gutten min har begynt å våkne så utrolig tidlig på morgenen, og jeg er så frista til å begynne å gi han smokk... Han brukte smokk fra han var ca 3 mnd-6 mnd, men ville da ikke ha den mer. Hvis jeg gir han den nå, koser han seg veldig med den. Han er nå 14 mnd, og jeg lurer på om noen andre har erfaring? Er det veldig dumt å starte med det så seint......
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ja. Det synes jeg er dumt.... Hva med drikke? Kos? Kose-/sutteklut?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja synest det er dumt å starte med det nå. De fleste begynner jo snart å avvenne barna med smokken nå.. Tulla vår har brukt smokk hele tiden men siden februar har hun kun fått den når hun skal sove. På dagtid er smokk fy-fy. Prøver å avvenne smokken fra soving også, men funker ikke helt enda. Hva med å gi ham en bamse han er ekstra glad i, en koseklut, litt vann på en flaske så han kan drikke når han våkner tidlig e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå