hoppesprett Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen som har opplevd å bli gravid 2 uker etter SA uten at mens har kommet? HAr symptomene, men har ikke fått skaffet test enda.......
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 nei ikke 2 uker etter,men tok positiv test 3 uker og 4 dager etter:) så er 4 uker idag,å denne gang MÅ det da gå bra! lykke til!
superk Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg ble gravid uten å ha mens etter sa. Vet ikke helt når det skjedde pga at jeg ikke vet når jeg hadde el, men jeg er da gravid. skal til jordmor på første sjekk neste uke. håper jeg kommer på tidlig ul for å vite hvor langt jeg egentlig er på vei. Trodde ikke det skulle skje så fort... men er glad for det da!
superk Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Var hos legen 26.april og hadde da hatt sa og alt var ute. Jeg bøldde en uke og ingen smerter. så ventet jeg på mensen som legen sa ville komme etter 3-4 uker. testet etter 3 uker og da var det ikke noe. etter 4 uker testet jeg igjen og da var den svakt positiv. har testet og testet og streken har blitt mer og mer klar. er antagelig i uke 6 eller 7. Det var ikke at det var igjen hcg hvertfall ettersom jeg testet negativt først. hatt skikkelige ømme pupper også + andre tegn. Er nok 100% at det er noe der, får bare håpe det holder seg der også
månesol Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så mye :-) !! Hadde sa for 1 1/2 uke siden, har omtrent sluttet å blø idag, så til helgen prøver jeg igjen! Tar ikke el-test, men satser bare på at den er der :-).
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Er ikke gravid etter SA selv. Men hiver meg på tråden for å spørre om det er greit å prøve igjen med en gang etter SA/MA? Hadde MA andre helga i juni, og tror at det eneste som kan få sorgen til å blekne er en ny, liten babyspire (som sef. vokser seg frisk og rask)... Hva tror dere - er det greit å prøve igjen med en gang? Er det mange her som har blitt gravid kort tid etter SA/MA?
april d. Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde en SA i februar, og legen ba oss vente til etter mensen med å prøve igjen . Dette var visstnok for at livmora skulle få styrket seg litt igjen. Jeg bor riktignok i USA, så jeg må ta forbehold for at det kan være man får en annen beskjed i Norge. Vi ble gravide etter 2 pp. etter SA'en. -Håper det uansett ordner seg for alle som har mistet! Lykke til!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde MA jeg da og utskrapning. Den hadde jeg 12. april og ble gravid rett etter blødningene hadde stoppet. Ingen mensen her nei...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå