Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Tulla vår er 10 uker og vil bare bli bært av oss. Hun hyler til når andre tar henne opp. Noen som har opplevd det samme så tidlig ? Eventuelt, er det bare en liten periode ? ( Har lest at dette kan komme litt senere, men har ikke hørt om det så tidlig )
IgglePiggle Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 min gutt begynte ogsaa med det naar han var rundt 10uker og naa er han 4mnd og gjoer det fremdeles.. Han kan bli holdt av andre i et par minutter men saa begynner han bare aa hylgrine og han slutter ikke foer jeg eller faren tar han (har proevd at andre proever aa roe han ned men han blir bare mer og mer hysterisk). Vet ikke hvorfor han er saann for jeg er veldig avslappet naar andre holder han og er ikke en saann mor som staar nervoest ved siden av og tripper. Synes det er ganske slitsom i for det er jo greit at andre holder saa man faar fri litt selv.. Men hvorfor de er saann vet jeg ikke.. haaper det gaar over i alle fall. Har ingen raad til deg, ville bare si at gutten min er saann og..
saInBa Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hei!Slik var jenta vår også en periode,spesielt hvis hun var litt trøtt eller sutrete.Men det gikk over etter en liten stund,prøvde og la folk holde henne når hun var våken og opplagt.
catine Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Vår gutt er også slik. Han begynte når han var nesten 3 mnd.- nå er han 4 og det er likedan. Han blir veldig "skuffet" når andre holder han, og strigråter helt til mamma eller pappa tar han igjen. Det er "greit" i begynnelsen når han ligger for seg selv og noen snakker med han, men etter en stund kan han bli skeptisk igjen og begynner å gråte.. Dette skjer med de fleste, men ikke alle.. Ganske frustrerende, men det går vel over før eller senere:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 vår gutt var også sånn i den alderen, men det gav seg etter noen uker. Nå er det stort sett ingen problem, bortsett fra at han "velger ut" noen han ikke liker og da kommer underleppa og sutringen, he he. Stakkar bestefaren, han er en av de utvalgte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå