Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 noen med ikm neste uke som har symptomer? hAR selv ikm 20 juni.
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 flyr mye på do, litt stikninger i magen, føler puppene mine er blitt hardere... egentlig samboer som merka det med puppene... ellers ingenting... sikkert mensen som kommer
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Har forresten vært ekstremt kvalm de tre siste nettene, våker å er så kvalm at e ikke orker bevege på meg, kjenner det begynner litt nå igjen...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ikm den 24 juni og jeg har plutselig blitt skikkelig kvalm av søte saker, og DET er noe som ikke er lik meg! Jeg elsker søtsaker, men nå blir jeg kvalm av det.. oxo er jeg mye trøt, og har noen murringer nederst i magen.. Håpe håpe!! : Har du noen symptomer?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 okei.. måtte bare høre. samboeren min er redd for at jeg kjenner ting som ikke er bare fordi vi ønsker så mye at dette skal gå. jeg har murringer nede i korsryggen og i magen og i går hadde jeg voksesmerter av noe slag... er så spent...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 en ting til... disse symptomene er liksom bare der på kvelds tid.. er det ikke vanlig at man har sånt om morran?
Stoltmai mamma:) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 mine sympt kommer oxo bare på kvelden, og natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå