Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 I dag har vært en skikkelig tung dag:( Snuppa har hylt og sutra så mye i dag. Har vært sånn siden søndag men i dag var hun ekstrem. Skjønner ikke helt hva det er Hun er blid og fornøyd innimellom men det skal ingenting til før hun hyler og blir misfornøyd. De hylene hennes er så innmari skarpe at hun skremmer de andre ungene (var på treff i dag). Jeg blir litt stressa av det kjenner jeg. Hun har også vært mye mindre ivrig på pupp den siste uka. Skreket når jeg har lagt henne til, bare spist uten skrik på natta. Har fått den nesesprayen nå da så får se om amminga går bedre da. Hun spiser 2 fulle posjoner med grøt (frokost og kvelds) + litt middag og frukt (ikke alle dager hun spiser middag). Tror hun får i seg nok mat så tror ikke det er det som er problemet. Men kan jo være at hun reagerer på noe av det hun spiser da? Har tenkt at det KAN være tenner som plager henne men nå er den 2. tanna kommet gjennom tannkjøttet også så nå kan det vel ikke plage henne så mye eller? Noen som har noen ide om hva det kan være? Er forresten ikke så varmt her jeg bor lengre så er nok ikke varmen som plager henne.... Huff håper hun er mer fornøyd i morgen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå