Jumpy Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei du! Nå må du oppdatere meg! Prøver julen 2008??? Har dere hatt en bra samtale og blitt enige om noe mer konkret? Fortell fortell!!! Tydelig at det er litt lav aktivitet her siden slike store nyheter går "upåaktet henn",,,, knis... jeg er nå fortsatt ...prøver sommer 2008... uten at det er basert på annet enn mine egne nokså optimistiske anslag..... ) klem
-Mariposa- Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei Jumpy, ja jeg hadde et innlegg om dette for noen uker siden eller kanskje enda lengre siden. Jeg og sambo har kommet til en slags enighet etter at jeg klarte å holde kjeft om emnet i et par måneder... det lønte seg det Vi skal slutte på pillen utpå våren neste år og enten bare bruke kondom eller så har jeg veldig lyst på en ladycomp, men vi får se hva det blir til. Etter jeg er ferdig på skolen til sommeren 2008 skal jeg prøve å få meg jobb MED EN GANG. For den foreløpige planen er at jeg skal jobbe i 6 mnd og så skal vi tenke på å prøve... Optimist som jeg er så håper jeg på å være gravid innen eller rett etter julen 2008, men livet er jo så foranderlig så alt kan skje:) Uansett er jo dette skikkelig bra framskritt og faktisk så ønsker jeg ikke å bli gravid før julen 2008 egentlig for det passer best i forhold til skole og jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå