Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Juhu! Første skudd Gonal-f er satt i dag, så da er jeg endelig med blant stikkerne :-D

Og jeg føler meg jo SÅ modig som klarte å sette sprøyte (vel å merke etter 30 min hyperventilering, piping, selvpepping og sikkert en tåre eller to *bluss*) Snakk om pyse, kjenner jo ikke at nåla går inn i flesket i det hele tatt *sukk*

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!! Selv om jeg har sutret litt siste dagene, må jeg understreke at jeg fortsatt synes IVF er en meget god løsning.

Jeg er utrolig spent på hvordan det går med deg.

Nå har jo jeg brukt opp litt av den negative prosenten slilk at det er større sjanser både for deg og Chaiemae :oD

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe/noen :oD

Annonse

Gratulerer som stikker. Kjenner meg igjen i beskrivelsen din av hvordan det var før første stikket skulle settes. Jeg måtte ta frem den fineste babybodyen jeg har for å klare å sette stikket. Etterpå har det gått veldig greit.

Jeg var til min første kontroll i går, og til min store skuffelse var det bare 5 egg. Håper det dukker opp noen flere etterhvert, har ihvertfall økt dosen fra 225 til 300ie de siste par dagene. Trodde forøvrig jeg skulle bli vant til å sette sprøyter etterhvert, men selv om jeg ikke har så store problemer med å sette dem gruer jeg meg bare mer og mer for hver dag. Og nei, det er fortsatt ikke vondt - det er bare grualt!

8 sprøytedager hittil, og i morgen er det ny kontroll. Håper gullegga vokser og trives og inspirerer alle de andre wannabe-eggene til å sette igang de også :-)

Næmmen, hvor ble det av det 5 egget da?

Jeg skjønner at du er litt deppa over antallet, men da må du huske at det er kvaliteten ikke kvnatiten som teller.

:o) Det er veldig enkelt når man ikke er midt oppi hormonhelv..... selv.

Jeg kan bare si at jeg føler inderlig med deg, og at jeg håper og håper og håper at Dr. Lindenberg klinker til denne gangen :o)

Hold meg oppdatert!!!!!!

Annonse

hos meg for 1 mnd siden så to leger ulikt antall egg, uavhengig av tid i utviklingen. så det kommer an på teknikk med UL verktøyet også. dessuten hadde jeg visst flere egg i noen av eggposene. så det kan hende at du ender opp med flere enn du tror. dessuten har du sikkert lest om store antall egg som reduseres til få etter befruktningsforsøk. ikke antallet, men kvalitet er det som teller. lykke til!!!!! god tur!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...