Gå til innhold

Kanskje, kanksje ikke? (Billig tester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har hatt tantebesøk, klarer jeg ikke helt å riste av meg følelsen av det kan jo være. Tanta var jo i tillegg litt rar. Mistenkte egentlig en tidlig SA.

Men for å gjøre en lang historie kort, endte jeg opp med å ta en test i går kveld. Jeg hadde bestilt meg disse billig testene, slik at jeg hadde i hus. Det tok iallefall ikke lange tiden før jeg helt uten problemer kunne se en svak, svak, svak strek. Trenger ikke myse eller studere i det hele tatt for å se den, og den er da faktisk rosa. Ikke grå, som en skyggestrek. Har gått å sett på den flere ganger i dag.

Ikke det at jeg jublet av den grunn, for jeg trodde det ikke, og ville vente og ta en ny idag. Men typisk min flaks ble den ugyldig. Holdt den nok litt for lenge under strålen, så ble ikke noe klokere av den grunn.

Og fordi det er billigtester, tør jeg ikke stole på den.

Men spørsmålet mitt er til dere som tester med billigtester:

Er dette noe som skjer lettere med billigtester, enn ved f.eks CB, at en kan se en lys lys rosa strek i testvinduet selv om en ikke er gravid?

Fordi jeg er så nyskjerrig av meg, skal jeg ta en til ikveld, selv om jeg vet jeg bør vente til imorgen tidlig. Det klarer jeg ikke :P

Må se om det blir svakt positivt idag også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) har du tatt en test til i kveld?

Min test blei også veldig lys med en gang, så venta jeg noen dger, og den ble sterkere :)

lykke til :)

Skrevet

Vet ikke om billigtester viser lettere strek enn cb, men vet at dersom du har hatt en tidlig sa, kommer du til å teste positivt en stund, for det tar en tid før hcg'et forsvinner ut av kroppen. Ikke for å ta fra deg håp, men det kan jo være greit å vite.

Skrevet

Heisann.

Jeg var akkuratt å tissa på pinnen, men nå var den så negativ som den kan bli. Ikke så mye som en liten antydning engang. Så da var det nok bare en feil på den jeg tok igår da. Ser streken godt på den, selv om den er veldig lys.

Får heller bare håpe det klaffer denne pp som jeg er inne i :)

Og lykke til til deg også med den lille spiren din :)

Skrevet

enig med deg tone troll...tror det kan ha vært en sa og at du muligens hadde en liten topp i går som gjorde et lite utslag for så at hcg synker igjen i dag...men jeg er ikke noen ekspert...uansett lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...