monztah Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hmm, la meg se: Frokost, formiddagsmat, lunsj, middag & kvelds. Blir 5 da, samt litt småting innimellom (tørka aprikoser, puff, et kjeks kanskje). Til kvelds spiser hun grovbrødskive m/ f.eks leverpostei, samt grøt. Så får hun mme fremdeles (12 mnd) på flaske når hun skal sove, drikker gjerne mye da...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 frokost, lunsj og middag. + banan, yoghurt, frukt og to flasker melk (dene ene til kvelden) holder for ham, han er en stor gutt
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Min er 12 mnd. Frokost, lunch, middag og kvelds. Oppskåret frukt (eple er favoritt). Kvelds får jeg lurt inn en halv brødskrive med skinke, leverpostei e.l. Masse vann i løpet av dagen...og melk. Ammer ikke lenger.
Sina-mor...;-) Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 13 mnd straks, og spiser brødskive til frokost og lunsj, så middagsglass og dessert, så havregrøt og yoghurt til kvelds. Mye vann hele dagen. 1 flaske melk tidlig om morgenen, that's it.
trompetisten Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Frokost, lunsj, middag og kvelds + en flaske melk før senga. Spiser sjelden noe i mellom. I så fall knekkebrød, siba havrekjeks, eple, appelsin eller lignende. Spiser i det hele tatt lite til måltidene. Melk til frokost og kvelds. Ellers vann. Får av og til litt juice (kjøper fortsatt nestle sine juicebokser). Nekter å spise brødskive og det meste andre. Er på toppen skikkelig lei av grøt, men spiser litt havregrøt til kvelds. Får frukt etterpå. Er forresten 16 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå