Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Del Skrevet 12. juni 2007 jeg kan se henne ligge naken på den frosne innsjøen alene ute i det vinterkledde landskapet usikkert trekkes jeg mot skapningen av frost og kulde lengtende som ett tørstende dyr kan se sorgen ligge som ett lag av rim på hennes kropp øyne iset ned av kalde tårer stirrer blindt av skrekk mot meg forsiktig strekker jeg ut en hånd mot frostens dronning rykker den fort til meg skremt av blodet som farger den rød en rose av blod sprer seg utover fra hennes mage fortærer henne sakte så groteskt vakkert månen lyser opp ett herjet legeme jeg lar hånden min gli fjærlett over huden hennes den er så fryktelig kald mot min varme hånd sakte stryker jeg håret bort fra hennes ansikt så hjerteskjærende vakker dekket av frostrosen trykker mine lepper mot en kald munn som for å blåse liv i lager en sti av snø nedover hennes hals med tungen min jeg legger hånden over magen hennes for å varme kjenner med ett et liv sparke innunder buken forferdet trykker jeg hånden lett ned igjen hvisker beroligende ord i øret på vintergudinnen blodet fosser ut fra magen hennes som en fontene hvor jeg kan kjenne det spirende livet under hånden ebbe ut presser leppene mine mot kinnet hennes dekker kroppen hennes med min for å gi varme synger en sang stille inn mot dronningen jeg føler hennes sorg som min hun smiler såvidt mot meg som for å takke da jeg ser en tåre trille stille den stivner på hennes kinn som en perle av is hun er borte skogens skapninger skriker ut sin smerte over tapet hjertet mitt fryser til idet jeg forstår det var jeg som lå dær... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9567541-sorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå