Gå til innhold

Dere med fødselsdepresjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har der noe fysiske tegn også? tenker på sliten, kvalm, rar i kroppen elle øynene?

legen mener jeg har en depresjon, mest fordi jeg har endel uspesifikke tegn som svimmelhet, kvalme, tretthet, rar på øynene, slapp i hele kroppen..var deprimert rett etter fødsel, men sliter med dødsangst nå, og bekymrer med veldig for alt mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde diagnose fødselsdepresjon med de to første, dødsangst inkl. Husker ikke helt hvordan kroppen min virka akkurat da, mulig at jeg var ekstremt på høygir......nå har jeg ikke det, men jeg bekymrer meg for ekstremt mye, tror alltid det verste osv.......det hjelper å lufte tankene slik at man får et realistisk svar..spør om alt du engster deg for!!!pust med magen, ikke tell puls for den øker selvsagt når man er stresset, unn deg jentekvelder, tenk høyt så vil du merke at alt du grubler om begynner med: tenk om det er kreft, tenk om det er leddgikt, tenk om...tenk om...

Skrevet

Søk opp fødselsdepresjon på google! Da finner du masse stoff og symptomer osv.

Jeg var selv slapp, kvalm og generelt litt utafor rett og slett, men ikke noe sånn veldig egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...