Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Skummetmelk eller lettmelk eller helmelk? Gjerne med hvilke merke synes dere er best? Takk
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Vi gir lettmelk, her selges det bare tine. Der vi bodde før brukte vi både tine og Q-melk.
sørlandschips Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Vår gutt på 20 mnd får H-melk(han er liten og tynn),og storebror på 5 år får lett melk.Så jeg hadde gitt H-melk.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Gir dere kald melk eller må varme opp? Takk for svaret! HI Anonym
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Vi ga kald melk, men det går jo seff. an å varme den litt i en overgangsperiode.
Gjest_1001 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 http://www.shdir.no/ernaering/spedbarnsern_ring/fra_ett__rs_alder/melketyper_37519 Sosial og helsedirekroratet anbefaler de lettere typene til barn som er normalvektige, eller over. Min har fått smake på skumet melk men liker det ikke så godt. Både q og tine har ekstralett melk med tilsatt d-vitamin. Og d-vitamin er veldig viktig. Så jeg ville gått for den om han likte melk!
Firefly77 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Helsesøster sa til meg at det beste er å gi ham lettmelk siden det er det vi drikker selv. Skummet melk blir for lite næring i også, men h-melk kan man godt gi dem som er litt for tynne.
futte (tm) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Vi ga lettmelk fra den alderen. Hadde babyen vært litt tynn, ville jeg gitt h-melk istedet. Personlig synes jeg Tine's melk smaker bedre enn Q-melk, men det har neppe noe å si Her har melka blitt gitt rett fra kjøleskap siden før han var året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå