Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi snakker og ler mye sammen, men hun ligger også alene og pludrer og titter og ler for seg selv.... Er det greit at de ligger alene så lenge de er fornøyde, eller skal de stimuleres mest mulig? Hun ligger både under babygym og på teppe på gulvet....
*ønsker nr 2* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 kan svare for meg seelv, min er bare halvannen mnd, og ligger en del å pludrer for seg selv.. han stortrives med det, enten i vippestolen, eller på gulvet, gjerne med babygymmen... og han er storfornøyd.. men koser jo masse og, først mat og kos, så litt for seg selv, så kos igjen før det er soving
*ønsker nr 2* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 må legge til at tassen er veldig flink til å si fra, ha sier fra når han har ligget lenge nok og kost seg for seg selv... og han sier fra når han vil vre for seg selv.. hehe...
lilleminni Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Samme her, har vært flink å legge henne på gulvet eller i stolen for ikke å skjemme henne bort med å ha henne i hendene hele tiden! nå kan hun ligge lenge for seg selv og være kjempe fornøyd med det! men sier i fra om hun vil ha oppmerksomhet da, og får såklart maaasse kos i løpet av dagen! =) tror det er sunt at de lærer seg å "underholde" seg selv, til eldre de blir, jo mer vanskelig blir det å "avvenne" de fra å bli holdt hele tiden....min jente er 2 mnd
frøy@ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jenta mi ligger litt for seg selv under babygymmen eller sitter i vippestolen med leker foran seg. Hun er også en liten filosof som helt fra hun ble født har vært glad i å ligge på ryggen og "tenke" og se seg rundt. Det er ikke så veldig lenge om gangen hun ligger/sitter alene, men det er greit mens jeg steller meg/lager mat/rydder etc. Ellers går vi rundt i leil.heta og kikker på ting, og hun blir veldig fornøyd når jeg setter på musikk og danser med henne i armene!Ellers har vi lange kosestunder på stellebordet og hun liker å sitte/ligge på fanget mens vi ser på TV. Legger meg også på gulvet sammen med henne og viser henne ulike leker, alt som er gult er populært. :-) Hun ble forresten 3 mnd i dag! :-)
frøy@ Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Glemte den største favoritten hennes: Se på seg selv og mamma i speilet, da ler hun godt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå