Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet hvor jeg kan leie hvite duker??? Har ikke lyst på papirduker, og har veldig lyst til å leie hvis det er mulig. Gjerne i Trondheim eller i nærheten! Hvor mye koster evt dette? Noen som vet?
Arb.ledig husmor Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Veit ikkje kor du kan leie duker i tr.heim, men ring et vaskeri/renseri og hør om de leier ut. Der eg kommer fra leier vaskeriet ut duker... Venninna mi har tenkt å kjøpe kvite laken t å ha til duk.. Bare et lite tips.. De kan jo kanskje brukes senere på senger også...
JordbærMamma Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Vi leier også på et vaskeri, veldig greit - når vi er ferdige bare leverer vi dem så blir de vaska uten tillegg. Vi betaler 15,- pr duk! Så det må være en grei deal Er ikke i Trondheim da, mulig det er dyrere i større byer?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det var billig!!! Regner med det er duker som går til et bord på ca 120x90 for det er vel det bordene på et festlokale er. Jeg leier kjole i Trondheim derfor tenkte jeg det kunne være greit å hente/levere dukene samtidig med kjolen, men områder i kjøreavstand til dette kan også være aktuelle.
bamsenora Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Det var billig!!!!!!!!!!Er det en kjede eller et privat vaskeri? Har sett på priser på nettet og der er prisene fra 45,- - 60 kr PR METER. Det blir alt for dyrt vi skal ha 150 gjester så det blir noen bord!
JordbærMamma Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Det er et mindre, privat vaskeri litt i nabobygda fra der jeg kommer fra. Synes også det var råbillig ja, hadde regnet med å betale mer! Svigermor som har styrt med å ordne duker, hun er fra denne bygda, så det er mulig hun har fått noe rabatt? Deilig i allefall!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg skal leie på Esp vaskeri. Det leies ut fra vaskeriet på Rognan (?) el noe slikt, og så kan du hente det på hvilket Esp vaskeri du ønsker i Trondheim. Betaler 100 kr pr. duk, de har i forskjellige størrelser (samme pris). De har str. 1,40/ 1,80/ 2,60/ 3 m. Slike spisebord/festbord er vel normalt ca. 1,80 cm lange. Kan være greit å regne på hvor mange av hver duk du trenger, men møter du rett person kan du få litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå