Gå til innhold

Å bli mamma...:)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lar hendene mine gli silkemykt over magen.. forsiktig søkende leter jeg etter og finner en liten fot, mykt blir den skjøvet opp mot hånden min og dagen min kan starte når jeg endelig har kjent deg hilse god morgen. Ler ømt over dine krumspring inni der mens jeg smører på frokosten min og ser for meg den dagen jeg står sammen med deg og smører på til oss begge mens du smiler tillitsfullt opp mot meg. Som vanlig leker du apekatt når jeg spiser mat med nugatti på og jeg kaller deg mitt lille turbotroll.. min elskede lille rampeunge.. Du liker det når jeg tar buss, da setter du ut rumpa så hele bussen kan se magen heve seg også setter du igang en vill dans inni magen, nesten som for å si se på meg!!!

Elskling, mitt hjerte, livet ble ikke slik jeg trodde det skulle bli, eller så for meg at jeg ønsket det skulle bli.. Alt har fått en ny og større mening kun fordi du vokser inni meg, aldri før har jeg følt større grunn til å leve, større mening med alt.

Du har nok ikke en pappa som stryker ømt over magen og ønsker deg sterkt velkommen, men jeg elsker nok for oss begge, jeg skal elske deg dobbelt, bekymre meg dobbelt og gi deg alt du trenger så lenge det står i min makt.. Du skal aldri mangle kjærlighet, oppmerksomhet, omsorg og kos, i mine armer skal du finne trygghet og alltid føle at mamma passer på deg varmt og trygt..

Når du endelig ligger i armene mine som ett av verdens skjønneste vidunder og vi for første gang kjenner hverandres varme så skal jeg for alltid sørge for at du føler denne varmen til enhver tid, du mitt alt .... Mamma elsker deg<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOR TAR DU D IFRA?!?! D e jo heilt nydeli kor flenk du e t å sætt or på opplevelsan å følelsan såm sveng hos ei aleinamamma... *rørt* :)

Skrevet

Der fikk du meg til å begynne å gråte..

Utrolig bra skrevet=)

Skrevet

er nok litt sentimental ut i natten her jeg også, nyyydelig Tigern!

Skrevet

Ja dette var flott!!

Stjal det over på dataen jeg:o)

Skrevet

Gråte masse.. Jeg er i den samme situasjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...