Nær mamma Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Venter en liten baby, og da må vogna byttes ut med en søskenvogn! Sikler på en OTH siden den er så smal, men lurer på et par ting.. Kjøper vi en vanlig dobbelvogn, og bytter ut setet med en babybag?? Trenger vi noen spesielle fester til babybagen? Er det individuelle solskjermer på denne vogna, eller? Hvordan er plassen under vogna? Og si gjerne noe om du er fornøyd eller ikke.. takk:)
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Verdens beste tvilling-/søskenvogn (i tillegg til Phil&Teds, har du sett på den?) - Dere kjøper en vanlig dobbelvogn og setter babybag på den ene ramma i stedet for sete ja - Fester til bagen følger med bagen :-) - Det er ikke individuelle kalesjer nei.. - Plassen under vogna er suveren, overlegen de fleste andre vogner :-) Kanonbra vogn, lett å trille, lett å legge sammen, tar liten plass, er god å sitte i og en herlig vogn..! Men jeg ville også sjekket ut Phil&Ted's Sport, da har du både singelvogn og søskenvogn, og den tar mye mindre plass, er like stor som en singelvogn, søskensetet kan legges litt ned, babyen kan ligge i bag og den er supergod og lett å trille, lett å bære og å legge sammen..!
Nær mamma Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk mammamia!! Har prøvd Phil&Teds, men den passer ikke meg. Den var for lav for meg! Og dessuten sparket jeg borti setet under hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå