Gå til innhold

Har du noen skikkelig rare vaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener noen som er så rare at du sannsynligvis er det eneste mennesket på jorden som gjør det du gjør? Da tenker jeg ikke på å slå av lysbryteren 3 ganger før du legger deg, det er nok av folk der ute som gjør det. Det er så vanlig at det er kjedelig! ;-)

Men hva med min for eksempel:

Jeg må lese når jeg spiser. Det er kanskje ikke så rart, men vent til du får høre resten.

Hvis jeg spiser SALT mat, må jeg lese Donald Duck.

Hvis jeg spiser søt mat, kan jeg lese alt annet enn Donald Duck. Pondus, Det Nye, tung litteratur, hva som helst, bare ikke Donald Duck!

Det er faktisk seriøst. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..

Jeg gjør noe merkelig..

Jeg pusser selvfølgelig tennene hver kveld som seg hør og bør. Med unntak av to ganger i året. -samme dagen som jeg har vært på tannlegen legger jeg meg alltid uten å pusse.. Uten unntak.

Hvorfor? Fordi det er eneste dagen jeg med god samvittighet vet at det ikke betyr noe...

Skrevet

Hehehe... Fordi jeg faktisk kunne forstå vanen din, er den egentlig ikke rar. ;-))

Skrevet

Hmmm... Var kanskje kjedelig rar vane det der..

Kommer ikke på noen flere heller..I hvert fall ikke slike sjarmerende rare vaner som jeg vil fortelle her.. ;-)

Må tenke litt..

Skrevet

Hihi,jeg pusser heller ikke tennene den dagen jeg hvar vært hos tannlegen:)Tenker at jeg er "ferdigpleiet" for dagen,og at munnen trenger ro;o)

Skrevet

Når jeg arb. ved kjøkken benken, så "tvinner" jeg fotbladene automatisk, slik at jeg står på "ytterkanten" av de......

Skrevet

jeg spyler alltid ned i do før jeg setter meg der selv....

sikkert helt teit men har holdt på sånn siden jeg var liten

Skrevet

Jeg gjør noe jeg ikke har hørt andre gjør!

Jeg MÅ bruke badehette etter dusjen...

Den må sitte på imens jeg sminker meg, og har jeg den ikke med om jeg er borte, ja da bruker jeg bærepose eller annet.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...