Mamma til to tette Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Noen som kan anbefale barnehage i Bergen sentrum? Får bare høre negative ting så vet virkelig ikke hvilken vi skal velge, men trenger jo å høre det også! Skal ha plass til gutt på 1 år neste vår og må vel begynne å søke snarest...
mathilde Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei- hvis du tenker sentrum som midt i byen, har jeg hørt gode ting om både Marken og Asylet. De ligger riktignok opp mot trafikk, men har godt personale og gjennomtenkt politikk. Asylet har også fått utebase på Fløyen, høres veldig bra ut! Er ellers flere bra på Nordnes, men det er kanskje litt langt ut?
Mamma til to tette Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Takk for svar! Virkelig vanskelig dette for vil jo at det skal være en skikkelig bra barnehage samtidig så vil jeg jo at det også skal bli praktisk, ser for meg lang vei på en sur høst/vintermorgen. I tillegg skal man jo faktisk få plass der man ønsker og det er jo ingen garanti ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå