Gå til innhold

Kuk suging !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere der ute enn bare meg som ikke liker å suge kuk ? Jeg blir så lei meg hver gang kjæresten spørr om jeg kan suge, for jeg svarer som oftest nei.. Er jeg en dårlig kjæreste som ikke gjør det for hannes del ?? Han vet hvor godt jeg ikke liker det,og fleiper mye om det.. "herregud, tenk at du ikke kunne suge meg inatt" "pingle du er" "er det bare min du ikke liker å smatte på" "så vanskeli kan det da ikke være" osv osv...

Det sårer meg når han fleiper slik.. for jeg vet at alle gutter liker jo å bli sugd.. Har aldri likt å suge, så lenge jeg har vært sexuelt aktiv. å det begynner jo å bli noen år.. Hva kan det egentli være ??

Inatt da vi la oss.. sporte han igjen, dette fordi jeg har mensen og blør MYE de første dagene, så da har vi ikke sex.. jeg hadde ikke lyst til å putte den i munnen.. da sier han, herregud da, har du en slags fobi for å putte en kuk i munnen ? jeg ble bare lei meg å snudde meg for å såve.. Vi har et godt sexliv, og gjøre mye rart og ellers det han vil.. men når det kommer til denne sugingen så føler jeg meg bare...trist egentli. Føler at jeg burde gjøre det oftere for hannes del.. men.. jeg bare liker det rett å slett ikke :( å vil gjøre det minst muli.

Takker for seriøse svar.

Skrevet

Ikke noe galt med det. Kan sikkert være 1000 grunner til å ikke klare oralsex eller ha lyst til dette. Dersom han fleiper eller påminner deg dette stadig, så vil det vel mest sannsynlig slå negativt ut mot deg og fremtidig lyst (stressfaktor). Litt amatørmessig og lite gjennomtenkt etter min mening å fleipe med dette:-)

Skrevet

Er helt enig med doktoren. Ikke nødvendig å mase på deg da når han vet du ikke liker det!! Jeg likte det ikke så godt med mine tidligere partnere jeg heller. Fikk heller ikke orgasme når jeg hadde sex med de! Var sånn i begynnelsen med samboeren min og. Men nå elsker jeg å suge ham. Elsker å se ham nyte det og kjenne at han nesten ikke klarer å holde seg fordi han nyter det så godt! Føler meg trygg med ham og han er den første som har gitt meg orgasme. Tror jeg trengte tryggheten og at jeg fikk noe ut av det før jeg likte det!!! Så det kan jo kanskje forandre seg for deg og??

Skrevet

du er IKKE alene,tro meg;) Liker det heller ikke.Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har gjort det på 2 år.Har liksom prøvd for å se om det faktisk er så opphissendes som folk vil ha det til.Men nei:) Å samb fleiper med det stadig vekk.Blir lei meg jeg å ;(

Skrevet

Tusen takk for fine og ikke minst seriøse svar. Så jeg er ikke helt alene alikevel.. Men gud skal vite at jeg følte meg veeeldig alene om å ikke like dette, på måten han fleiper med det og andre ting. Trodde jeg skulle få skikkelig hets nå, om hvor egoistisk jeg var hit og dit, men godt å vite at noen her inne er ikke bare her for å lage kvalme :)

Tror nesten jeg må vise typen min innlegget :P så får han se hva andre også mener om det. å at jeg ikke er alene, og han han virkelig burde slutte med å tulle sånn om det, for det sårer meg.. kanskje han skjønner det bedre da. hehe. takk allefall :)

HI

Skrevet

Men i hvertfall, liker du det ikke, så skal du heller ikke måtte gjøre det!!

Dette bør typen din forstå. Skjønner ikke at det kan bli noe digg for han heller hvis du gjør det, når han vet at du ikke liker det..!!

Jeg har selv vært i samme situasjon, altså at jeg ikke fiksa det.

Men det kommer av at jeg en gang opplevde å bli tvunget til å gjøre det og holdt fast... Sleit med dette i flere år. Da jeg ble sammen med sambo og han første gangen spurte meg om jeg kunne suge han, sa jeg at jeg ikke hadde lyst og fortalte hvorfor. Han forsto det veldig godt, og maste aldri noe mer om det. Dette førte til at jeg plutselig en dag bare gjorde det. Jeg skjønte at han forsto, og var trygg på han.

Dette er veldig viktig, å være trygg, men noen fikser det aldri. Sånn er det bare.

Jeg syns du skal prate med typen din om dette. Fortell han hvordan du føler det, og hvor mye han sårer deg når han holder på sånn han gjør. Det eneste han oppnår med å holde på sånn, er at du i hvertfall IKKE får lyst!!

Skrevet

Jøss, blei visst borte den første setninga jeg skrev...

Det sto i hvertfall: Enig med Yppert! :)

Skrevet

Jeg liker det, så skjønner ikke helt hvorfor noen ikke gjør det. Men det må skje på "mine" premisser på en måte. Jeg gjør det bare på eget intiativ og liker ikke mas om det.

Skrevet

Alle gutter liker å få en blow-job. Synd at noen av dere damer ikke liker det eller ikke klarer å gjøre det. Hva er det så er så galt da? Min dame er heller ikke så keen på suge meg, det skjer sjeldent. Min mening er at dere må jobbe med saken, tror det er en trenings sak. Tror det går galt i forholdet om dere nekter å suge mannen dere gjennom hele livet. Da vil han med stor sannsymlighet få dette et annet sted. Og jeg kødder ikke damer, det er fakta. Selv om jeg har på følelsen av at dere kommer til å skrive, slik er ikke min mann osv osv. Bit det i dere, slik er alle menn, bortsett fra tøffel-helter. Oral sex er en stor del av et sexliv. Og til slutt, det er ikke sinnsykt godt å sleike musen deres heller. Men vi gjør det pga at vi blir så kåt av å se dere vri der av nytelse. Av samme grunn mener jeg dere skal, slutte å syte og gi mannen deres den blow-joben han fortjener.

Skrevet

Personlig hadde jeg nok aldri klart et sexliv uten oralsex. Da tenker jeg både på å få og gi. Så på en måte skjønner jeg mannen din også. Hadde nok blitt temmelig frustrert og desprat selv i hans sted...

Men syns ikke han griper an problemet særlig modent da. Du sier feks at du aldri har likt det, sa det vet han jo. Syns dere bør jobbe med HVORDAN du kan begynne å like det. Og da er nok bud en til han å IKKE komme med sarkastikse meldinger til deg.

Syns kanskje du også bør jobbe litt med deg selv og finne ut hva du ikke liker med det. Er han ikke rein nok?(be han vaske seg bedre) Føler du den blir for stor? (det er deilig å slikke og suge uten å ta den langt inn i halsen) Er det andre ting som gjør at du syns det ikke er godt som kan forandres?

I og med at dette er en så viktig del av mannen din sin nytelse innen sex, hadde jeg nok strebet litt etter å lære meg å like det. Er faktisk enig i at han fort kan søke etter dette andre steder.

Skrevet

Jeg også har litt d samme problemet.. Men jeg liker ikke å gjøre d pga at jeg føler jeg ikke kan d.. Synes d er godt å suge han når jeg først gjør d, men jeg tenker bare, " han synes sikkert ikke jeg er noe flink" ol. å da blir d jo ikke noe artig for meg å gjøre d,, men jeg ønsker virkeli å gi han denne nytelsen mye oftere enn jeg gjør,,.. Må bare "lære meg til å tro at han liker d når jeg gjør d.."...

Skrevet

Det har vært en del innlegg om akkurat dette inne på denne siden. Og stadig får HI til svar at det er en treningssak og det er bare å øve.

Hvorfor det? Om man ikke liker det, så må man da ha rett til å la være.

Jeg ser så mye av dette i jobben min. Spesielt unge jenter som blir presset til ting de ikke vil av kjæresten sin. Det er så utrolig egoistisk og lite omtenksomt av menn.

Om du ikke liker å suge, så la vær! Om typen din velger å være utro pga det så er han ikke mye verdt uansett.

Skjønner at gutta liker dette og syns det er trist om det skaper problemer i forholdet, men press gagner ingen. Jeg kunne da ALDRI tenkt meg å presse mannen min til å gjøre noe på meg som jeg vet han ikke liker. Greit at man skal ta og gi, men man MÅ finne en balansegang der begge er fornøyd.

Så HI, om du ikke liger å suge så må han bare ta hensyn til det. Om du gjør det kun for å glede ham vil det ikke bli noen positiv greie for noen av dere.

Skrevet

For min del er det viktig at han er ren, helst nydusjet, og gjerne glattbarbert, i hvert fall stusset - hår i munnen er ikke digg :-( Også trenger du jo ikke "bunne" med pikken helt ned i halsen. Sleike litt opp og ned, suge litt på tuppen, ta den litt i munnen og prøv deg fram.

Og så må du bare kakke han i hodet og be han slutte å mase og kommentere det hele tiden. Syns det er direkte respektløst overfor deg og han gjør jo seg selv en gedigen bjørnetjeneste. Si at hvis du klarer å holde kjeft, så kanskje jeg får lyst til å suge deg en gang?

Eller så kan det være et tips å kjøpe en slags gellypussy (el hva det heter.....) Er en slags hul myk gummidings som du trer på pikken hans. Jeg og flere venninner kjøpte det (ja, vi prater om sexlivet vårt he he), og samtlige av guttene elsket det!! Så hvis du absolutt ikke ønsker suge han, kan du kjøpe en sånn og overraske han under dyna en gang, tipper han syns det er dritdigg. Husk glidemiddel.

Og du skriver at du ellers gjør det han vil. Gjør du det du ønsker noen ganger også? Håper det, høres jo ut som du har et bra sexsliv ellers. Og hvis han insisterer på at du skal suge han når han vet du ikke har lyst, ja, så er han faktisk ikke verdt å samle på. Respekt!

Skrevet

Og elsker suge pikk jeg da ;)

Og til deg over her som var redd for at mannen din ikke liker det du gjør - det tror jeg IKKE du skal være redd for. I så fall kan du jo spørre han når du holder på hva han liker best at du gjør. Tipper han elsker det jeg!

Skrevet

Til embla 72 ! Takk så mye for svaret ditt.. ble jo bare mer og mer bekymret for hva noen av disse over her skriver.Om at han ville være utro osv osv..

Takk til dere andre som også prøøøver å hjelpe. Men å si at oralsex er et must i livet til guttene klarer jeg bare ikke forstå ??

Og hvorfor i all verden skal han gå til noen andre for å få blow job når han ellers er veldig fornøyd med sexlivet vårt ? Vi har vært sammen i 3 år, er stort sett allti sammen, så jeg kan være gaaanske så sikker på at han ennå ikke har fått en blowjob andre steder..

Og til dere gutter som faktisk gjør dette, gud, dere har lite å leve for.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde/har motsatt problem jeg da. Elsket å suge pikk, jeg, da det tente meg enormt å se hvor tent og kåt min daværende kjæreste ble av det. Ga meg liksom en maktfølelse i tillegg som pirret opp meg til kåte høyder. Vel, det var den gang med min daværende kjæreste som jeg forøvrig hadde et helt eksepsjonelt godt sex-liv med (bortsett fra det området, var det ingenting annet som fungerte da.Var en grunn til at det ble slutt)

Min nåværende kjæreste og sambo trodde jeg var som gutter flest, nemlig at de likte å bli sugd. Men allerede tidlig i forholdet mistet jeg helt lysten. Merket at jeg ikke fikk helt den store responsen (og har alltid tidligere fått skryt av suge-teknikken min). Da sa sambo noe om at han ikke klarte å slappe av, det var ikke noe med meg, men det var noe med han. Greit nok det. Men den uttalelsen og noen forsøk senere også som var like mislykket, har gjort at jeg tidlig både sluttet med det og mistet lysten på å suge. Jeg er nemlig helt avhengig av at jeg ser mannen virkelig nyter og blir opphisset av det jeg gjør. Det er det jeg tenner på. Hvis ikke, så hjelper det ikke uansett hvor mye gutten påstår at han liker det. Slik er nemlig min sambo.

Savner det kicket av virkelig å ha lyst til å suge noen, kjenne at jeg blir kåt at å se opphisselsen til den andre osv. Men kan med hånden på hjertet si at jeg helt og holdent har mistet lysten til å suge min sambo, selv om han påstår aldri så mye at han liker det. Men det er ikke nok for meg. Han skal da for pokker bli kjempekåt...!! Må legge til at sexlivet vårt aldri har vært noen høydare da. Min sambo har aldri vært noen superelsker, og for meg var det store problemer med å takle frustrasjonen over en så klønete type når hele kroppen skrek i opphisselse bare for å ikke få det forløst av en klønete kjæreste. Så det har kanskje med det å gjøre også. Etter mange nok frustrasjoner , så skrudde jeg på en måte av kroppen, dvs tillot meg ikke å få store forventninger og lyster til sex'en. Får orgasme fortsatt, men det blir veldig teknisk og blir liksom mer for å få dekket et behov enn at den lidenskap og lekenhet som en gang var en del av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...