Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen som tror på horoskop og stjernetegn her? Jeg har to gutter, en vekt som alltid har vært enklest i verden og en vær som er alt annet enn enkel.... Andre?
BettyBoob Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hehe, min søster er vær - ikke enkel kjæresten min er vekt, men han er søren ikke enkel han heller! pjokken min er fisk, må lese meg til litt info om disse fiskene
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Har en liten tyr. Og han er ganske så bestemt sin unge alder til tross. Men det er jo en viss sannsynlighet for at han har temperamentet etter sin mor også, da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Hehe, HI her- min samboer er også vekt og heller ikke enkel i voksen alder (sta og egen), men jeg tenker som barn da... Vekt-gutten min har vært lett å ha med å gjøre, rolig, alltid smilende, fikk ikke raserianfall før han var 15 mnd, hørte etter når vi snakket til han, fingret ikke med ting etter 10 nei-er osv. Mens Væren min, han er helt propell, blir rasende hvis han ikke får viljen sin, klår på alt (selv etter 1000 nei), er rett og slett en liten fant:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en liten vannmann og elsker å leke med vann..hehe Han er veldig snill og sjarmerende blandt folk, men hjemme alene med meg er det kun testing av grenser og utforskning:) litt kos også da:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en vær-jente på 14 mdr som er verdens snilleste. Hun har alltid vært enkel å ha med å gjøre, blir sjelden sinna og er veldig rolig av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå