Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har denne måneden testa EL for aller første gang. Jeg har ikke fått noen positiv EL test, men torsdag og fredag i forrige uke hadde jeg det jeg alltid har trodd var El slim. Heldigvis kjører vi også annenhver dag metoden denne måneden så skulle det være slik at stripsa ikke har fått tak i EL så er det allikevel håp. Er det noen som erfaring med disse stripsa?
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei:) Jeg brukte de testene denne perioden og ble gravid:) Fikk ikke positivt utslag før dag 29 i syklusen, trodde også jeg hadde el-slim en stund før det:) De fungerte fint for meg selv om det er litt vanskelig å skjønne når den er positiv siden det ofte er streker uansett. Men husk at om strekene ikke er like sterke er testen negativ:) Masse lykke til:)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hvordan funker de testene da?har bestillt jeg og---når du tester positivt, er el rundt hjørnet eller over liskom?
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Det står i bruksanvisningen som følger med at når man får to like kraftige streker eller at teststreken er tydeligere enn kontrollstreken kan man forvente eggløsning i løpet av 24-48 timer. Jeg er nå på dag 19 i syklusen og har testa siden dag 8 for jeg har helt håpløs syklus som varierer fra 26-40 dager. Lykke til!
Silkemage Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har goså brukt disse stripsa. Tror jeg har funnet EL kun 3 ganger i løpet av 5-6 mndr. Men du må huske at du trenger nødvendigvis ikke å ha EL hver måned. Det sa iallefall legen til meg. Skulle derfor begynne å ta blodprøve for å få en oversikt, men rakk å bli gravid før det. Endte desverre i SA. Har kjøpt inn slike tester igjen nå. Jeg har litt tro på dem. Ingen som hadde fått solgt hvis de ikke funker tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå