Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Er 10 mnd og vi har ventet lenge med å gi henne disse glassene for hun har hatt masse vondt i magen sin og slitt litt med å fordøye bitene. Nå har vi begynt å gi litt av 8 mnd glassene, men hun er ikke så glad i de. Dette er frøkna som aldri takker nei til mat! Skjønner ingenting. Har dere noen tips?
♡ A & E ♡ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 vår gutt er 11 mnd og ikke så glad i glassene selv derfor har vi bare funnet de han liker selvom noen er glass for 6 mnd. vet ikke hvilkne du har prøvd men han er glad i nestle og småfolk sin Mormors/mors gryte, nestle økologisk spaghetti, småfolk økologisk spaghetti. hvis d er litt mye klomper bruker vi bare stavmikser og er maten litt tørr og setter seg litt i halsen blander vi litt vann i. ellers kan dere jo gi litt av deres mat?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Er det så farlig at hun ikke liker dem da`?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 prøv 50\50 m 6 mnd og 8 mnd, og bland mindre og mindre 6 mnd. synes de smaker dritt selv, så han får hjemmelaget middag så ofte som mulig, og kun glass når vi er ute..
suseduse Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 ha litt vann i og mos bitene litt, og mink gradvis..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Prøvde for første gang selv i dag, han tygde de første skjeene og var fornøyd, plutselig begynte han å brekke seg. Får nok prøve en annen type i morgen, husker det var sånn med de andre glassene også, måtte vendes gradvis.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Min brakk seg av bitene i 8md glassa, helt til jeg tok en gaffel og finmoste d.. Da glei d lett den. PS. Min vil ikke ha brød han da.. sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå