Gå til innhold

Hun vil ikke spise 8 mnd glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 mnd og vi har ventet lenge med å gi henne disse glassene for hun har hatt masse vondt i magen sin og slitt litt med å fordøye bitene. Nå har vi begynt å gi litt av 8 mnd glassene, men hun er ikke så glad i de. Dette er frøkna som aldri takker nei til mat! Skjønner ingenting. Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår gutt er 11 mnd og ikke så glad i glassene selv derfor har vi bare funnet de han liker selvom noen er glass for 6 mnd. vet ikke hvilkne du har prøvd men han er glad i nestle og småfolk sin Mormors/mors gryte, nestle økologisk spaghetti, småfolk økologisk spaghetti.

hvis d er litt mye klomper bruker vi bare stavmikser og er maten litt tørr og setter seg litt i halsen blander vi litt vann i. ellers kan dere jo gi litt av deres mat?

Skrevet

Er det så farlig at hun ikke liker dem da`?

Skrevet

prøv 50\50 m 6 mnd og 8 mnd, og bland mindre og mindre 6 mnd. synes de smaker dritt selv, så han får hjemmelaget middag så ofte som mulig, og kun glass når vi er ute..

Skrevet

ha litt vann i og mos bitene litt, og mink gradvis..

Skrevet

Prøvde for første gang selv i dag, han tygde de første skjeene og var fornøyd, plutselig begynte han å brekke seg. Får nok prøve en annen type i morgen, husker det var sånn med de andre glassene også, måtte vendes gradvis.

Skrevet

Min brakk seg av bitene i 8md glassa, helt til jeg tok en gaffel og finmoste d.. Da glei d lett den. PS. Min vil ikke ha brød han da.. sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...