Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få barn i 6 år, snart 1 år med IVF.

Vårt 1. forsøk vart utsatt pga. at eg fekk virus infeksjon på hjerteposen(perikarditt). Var for svak til å klare eit IVF forsøk. I det første forsøket fekk de ut 13 egg av de var det 5 som vart befrukta. Utav dei 5 vart det 1 ferskt forsøk + 2 fryseforsøk. Forsøk nr. 2 var eggposane tomme, bortsett frå 2 som var egg i og dei vart tatt ut, 1 av desse 2 vart befrukta og satt inn igjen. No var det planlagt 3. forsøk i august. Veit ikkje ka som skjer for med min flaks så blir det nok utsatt igjen. Har no vore innlagt på sykehus med superhøgt stoffskifte. Blir symptomatisk behandla med hjertemedisiner. Har gått med dette siden nyttår uten og fått hjelp med legane før det gjekk fot langt......Venter på spesialist vurdering over neste helg. Stoffskiftetproblematikken har satt ut menstruasjonen! Skulle hatt den forige tirsdag men fekk berre menstruasjonssmertene, ikkje blødning.Min syklus varierer aldri med meir enn 1 dag.(Er ikkje gravid)

Er så fortvila!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eg som hadde begynt med akkupunktur for å gjere det eg kunne før siste forsøk!!!!

Ønsker dere ALLE lykke til!

og håper at de har nok FLAKS!

For det ser ut som i mange tilfeller at ein må ha ein god porsjon flaks for å lykkast i" IVF gamet"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9565776-s%C3%A5nn-er-mi-historie-blitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...