Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 uten å ha mensen? veit at folk blir det liksom, å kjenner folk som har fått barn selv om mensen har uteblitt o.l. men hva er sjansen liksom? finner det ikke noe sted jo....prosen å sånn.skal prøve i sommer å har ikke fått mensen enda etter pilleslutt i mai.har jo litt mer tid til den burde komme da, men hav om den ikke gjør d.hvordan funker el da liskom? off, blir forvirra av denne innvikla kvinnekroppen nå,hehe
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 kan jo hende du får EL allikevel,å blir gravid uten å ha fått tilbake mensen. ikke vet jeg. men kan jo hør med lege/jordmor kanskje?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 ja kan hende.har bestillt strips...begynner teste el i juli..får se. noen andre.. dytter dytter
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 på lommelegen.no sier de at man har ikke el så lenge man ikke har mens, og kan dermed ikke bli gravid....hva??? stikk motsatt av hva "alle andre" sier jo..og er jo bevist gang på gang at folk blir det...mista motet her jeg..krysser fingrene for at tanta kommer innen 14 dager, slik at prøvinga i juli kan bli reell;)
søljenes Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Man kan jo aldri vite, og selvfølgelig kan en bli gravid før en får mensen tilbake. For for å få mensen tilbake må man jo en gang ha EL, og om det treffer da, så vil en jo ikke få mensen. If you catch my drift? Så aldri si aldri Lykke til
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Man kan bli gravid uten mensustrasjon. Det som har betydning er om man har eggløsning eller ikke. Det kan du sjekke ved hjelp av blodprøver der de sjekker hormonverdiene dine. Jeg har tatt slike prøver i en periode da jeg ikke hadde mensen på flere år. Jeg hadde da ikke eggløsning... (Men jeg prøvde heldigvis ikke å bli gravid da. Nå har jeg hatt regelmessig mens i over ett år og alt har gått tilbake til normalen.) Altså, råder deg til å ta blodprøver som vil vise om du har eggløsning eller ikke. Lykke til!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 ...mener sef. menustrasjon i innlegget over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå