Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Kjøpte det i beg. av mai. Hvor lenge er sånne ting holdbare? Sto ikke noe om det på pakken den kom i... Vært i kjøleskapet hele tiden. Har ikke lyst til å bli syk ;o) Mamma syntes det smakte "rart" av det da hun var her, men jeg synes det smakes himmelsk salt og godt! Spekemat er vel holdbart kjempelenge, eller hva??
2 søte små gutter Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det er hvertfall holdbart i fler måneder, vet ikke helt nøyaktig.
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Da tror jeg at jeg koser meg med litt saltmat i varmen =) Tror selv det er holdbart ei god stund, for det hang jo på stabburet lenge da jeg bodde på gård...
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Nam!! :oD Oppskrift på å bruke dette beinet når jeg er ferdig med det? Ertesuppe??
It's all about me Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Det holder vel til det er spist opp.... Og i begynnelsen av mai er iallfall ingenting. Det er bare å spise......eller sende det til meg )
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er den eneste som liker det i hele familien,så jeg kan kose meg med det helt alene. Deler cybersk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå