Trine_80 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Testet nettopp.. Har IKM i dag. Det kom en svak strek med en test fra billigtest.no (eller hva siden het nå igjen) Kan jeg stole på dette? Jeg rota fram en test jeg tok bare for sikkerthetsskyld på lørdag hvis det skulle bli fest på kvelden (noe det ikke ble - heldigvis). Den viste ingenting da jeg heiv den, (hadde ikke troa så jeg kasta den etter 30 sek..) Men nå viser den også en strek! Litt svakere enn den testen jeg tok i dag... Ventet i 5 min i dag. Er jeg GRAVID?????? Prøver nå for første gang på skikkelig, men har gått uten p-piller siden februar. Kjenner jeg sjelver litt i kroppen... spennende... skal jeg si det til samboer med en gang eller vente litt?
go*mamma*n Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 en strek er en strek!!! Ta en ny test om noen dager så skal du se den er enda strekere!!!!gratulerer må jeg jo si da!!!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 GRATULERER!!!!! En strek er en strek, tok også testen fra billigtester og de stemte de:) Masse lykke til:0)
bittelill Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så mye heldige du! Jeg gjorde faktisk det samme som deg, testet lørdag og har IKM i dag. Måtte rote fram testen min også nå men den var fortsatt blendahvit... Jeg har også IKM i dag men har ikke fått tantebesøk enda. Men har ikke helt håpet. Har du noen symptomer da???
Trine_80 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Takk alle sammen for gratulasjonene!!! Det virker fremdeles helt fjernt for meg dette her... Men gøy også. Tar meg selv i å smile til veggen i ny og ne, og stresser med å holde masken for kollegaer på jobb. Jeg har faktisk ikke sagt noe til samboeren min enda. Tenkte jeg skulle gi ham en liten gave i dag sammen med teste-pinnen! En liten baby-body kanskje? :-) Når det gjelder symtomer så har jeg vel i grunnen merket noen små ting allerede. Det første jeg la merke til var 2 prikker med blod i trusen ca 1 uke etter EL. (festeblødning?) Det andre jeg merket var at jeg måtte merkeligvis tisse oftere, men bare pga trykk på blæren. Dette var ca 8-9 dager før IKM. Foruten dette er jeg fryktelig trøtt, men det trodde jeg bare var vanlig siden jeg jobber så mye for tiden. Ellers i de siste dagene har jeg en merkelig apetitt. Av og til mett av ingenting, fortere kvalmen, spesielt når lenge siden sist jeg har spist. Men ikke sånn fryktelig spy-kvalmen asså. Har også hatt ett par omganger med fryktelig knip i magen, sikkert pga luft, og noe mer tyngre/oppblåste bryster, ikke noe særlige ømme som mange andre har. Så der har dere det. Ikke bare bare dette her altså.. Og verre kommer det garantert til å bli! Men men, det er jo verdt det! Jeg måtte forresten teste igjen i dag morges for å sjekke om det faktisk fremdeles kom en strek, og det gjorde det! Den er fremdeles svakere enn kontroll-streken, men blir sterkere og sterkere for hver gang jeg tester. Så til slutt. Ett spm. Når bør jeg gå til legen??? Dette kan jeg INGENTING om!!! Sprer masse baby-støv til dere andre her inne og ønsker dere masse lykke til videre med prøvingen!!! :-)
Lillegull og spiren Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDG DU ER:) KOS DEG MASSE MED DEN LILLE SPIRA OG SYMPTOMENE:) KLEM:)
Bianca83 Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer! Legen min sa at jeg ikke trengte komme til henne før i uke 11, så sant det ikke var noe spesielt som oppsto. Har første mensen nå etter p-pille-slutt og skal inn i en ordentlig prøveperiode denne gang. Så jeg håper at det snart er min tur til å rope "hurra". Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå