Gå til innhold

noen som har peiling???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe vits å ta graviditets test om kvelden??tok idag tidli,men viste ingenting...tingen er at jeg har testet positivt på eggløsningstest i en uke nå og det lenge før eggløsningen skulle startet....hva skjer??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er helt sikker på at el-testen e positiv??for på de billigtestene jeg har så skal begge strekene vere like sterke....

uansett lykke til...

Skrevet

de var like sterke begge to og det alle dagene,var liksom ikke noe tvil...er vant til å få negative tester....

Skrevet

ÅÅÅÅÅåååååååå! Jeg har alltid vært litt mistenksom til den forrige mensen din........!! Jeg tror du må teste! I så fall så er jo du ganske langt på vei nå eller? Burde slå ut en test på kvelden hos deg tror jeg. Uansett resultat; syns du skal ta en tur til legen jeg. Han vil sikkert enten bekrefte at du er gravid, eller så vil han kanskje kunne forklare deg litt om det som skjer fortida...

Ønsker deg lykke til! Krysser fingrene for at det har klort seg fast en spire....!

Skrevet

men burde jeg ikke hatt noen symptomer nå da etter hvert??tok en test idag tidli og den viste ingenting...

har en syklus på ca 40 dager,så eggløsningen kom nå veldig tidli visst det skulle være den.....blir ikke klok på dette....har prøvd et år nå,så har ingen høye forhåpninger.

går det an å ringe til et legekontor å bare høre hva de tror???

Skrevet

Tror ikke EL kan komme noe før enn max 14 dager før IKM.

Er selv på dag 43, og tester neg. På den annen side så tror jeg EL var forsinket hos meg, den kom på dag 33/34, og da er jo ikke ikm før til helgen. Det kan ikke være din EL som var forsinket da? Og derfor tester du neg. på graviditet, fordi det egentlig er for tidlig?

Nei, dette er ikke lett å forstå, ring legen. ;)

Skrevet

skal ikke ha ikm før 30juni/1juli..begynte å teste positiv på eggløsning den 5juni+en uke fremover...

Skrevet

heisann.

lykke til i prøvingen, det er en spennende og litt frustrerende tid!!

det kan ta opptil tre uker etter eggløsning før testen reagerer på om du er gravid:) så tolmodighet er et must.... skjønner utålmodigheten din veldig godt....

Skrevet

Du har skrevet deg på IKM uke 25 på søndag den 24. juni, hva skjedde? Hadde ikke du kortere syklus før? Husker at vi lå likt helt til du testet positivt forrige pp...

Jeg tror du ga deg selv det beste rådet: Ring og snakk med legen, er det en ok lege så vil han be deg komme til time om han syns det er nødvendig.

Skrevet

tror ikke jeg har skrevet meg på noen ting.....ikke som jeg vet om vertfall...

skulle ikke hatt eggløsning før 16. jeg da egentlig,men kom 5. nesten to uker før,men sikkert berre komt før.men en uke positiv i strekk????det som plager meg,har jo ikke oversikten lenger..enda mindre enn jeg hadde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...