Gå til innhold

Merking av tøy i bhg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg merker alt. Sokker er litt vanskelig, men noen har et felt inni sokken som man kan skrive på. Jeg merker òg undertøyet!

Kjøpte meg en merkepenn til klær, da er det kjapt gjort å bare skrive barnets navn (eller etternamn) i klærne med en gang man kjøpt dem.

Har òg sånne klistermerker, som jag bruker til skor, regnklær osv.

Det er viktig å merke klærne! :o)

Jobber i bhg, og vi sier ja takk til at foreldre merker alt:) Det som ikke er merket må man også som foreldre tåle at blir borte. Det er umulig for oss ansatte å holde orden på hver eneste sokk, like klær ol. Så tror nok de ansatte i bhg der barnet ditt skal gå blir veldig glade dersom du merker alt:)

jeg merker ikke sokker og truser. Er mer sjelden de blir byttet.Og jeg er ikke redd for å miste de. (hvem stjeler noen sokker...hehe)

Votter merker jeg, ikke fordi jeg er så redd for de, men fordi jeg vet de tørkes felles, og da skjønner jeg at det er umulig å vite hvem som er hvem sitt.

De virker fornøyd i barnehagen, for vi har fått skryt for at vi er så flinke til å merke.

Jeg har både stryke-på-merker, klistremerker og slik merkepenn. Merker stort sett tingene når vi får de. Merker med etternavn siden det er kortest og ungene arver etter hverandre, og klærne sendes videre til et søskenbarn med samme etternavn.

Annonse

Anbefaler deg å merke sokker og truser også.

De kan bli borte uten at de er stjålet og dukke opp igjen etter 2-3 dager da er det veldig greit de re merket så vet barnehagepersonalet hvem de tilhører.

Jeg har kjøpt både klistremerker, sy på merker og stryke ettiletter hos

www.sabo.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...