Gå til innhold

Da hører jeg vel til her! Foreløpig.......


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Så viste testen to røde sterke streker. Er i sjokk enda. Var IKKE planlagt og har ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde. Men veier mest for da:o) Menstermin 12.02.08.

Er midt i utdanning og har en gutt født i okt 03. Er alene med han mesteparten av tiden da pappen jobber i Bergen. Er slitsomt nok det. Måtte flytte vekk for å studere da jeg ikke har 5.9 i snitt;o)

 

Men, skal vel alltids klare det på en måte. Vet ikke om jeg klarer å gjennomføre en abort....

 

Flere som venter februarbarn?

Fått symptomer enda? Jeg har vondt i puppene - thats it. Håper jeg slipper unna kvalme denne gangen også.....krysser fingrer og tær:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg gi deg en foreløpig gratulasjon! Jeg kan forstå at du synes valget er vanskelig når du har en liten sønn fra før som du stort sett er alene med i tillegg til studiene, men håper du finner ut av om du vil beholde eller ikke snart. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Tok en test i går - og den viste og to streker:) Og det er nr 4 i rekken - en liten attpåklatt da - syv år siden sist. Men det går vel det og. Jeg blir og mye alene da mannen min skal begynne på skole til høsten, og må flytte. Den eldste er 14 år - hun fikk jeg mens jeg studerte. det gikk veldig bra, var alene hele tiden. Men lykke til med valget. min termin er 16. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...