Gå til innhold

Vogn med vendbart håndtak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Vil helst ha en som ikke er altfor dyr! Så på carena ride,men er usikker..

Noen som kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga cerox kombi kan du snu uten å snu sittedelen, da vipper du bare over håndtaket :D (men det er på 4hjul)

Skrevet

Teutonia Mistral sport er super. Og det er mange til salgs på finn.

Her kan håndtaket vippes over, som på Emmaljunga cerox.

Skrevet

Takk:)Hvor mye koster disse vognene?

Skrevet

Ettersom jeg har skjønt er Carena freeride en helt ok vogn! Jeg har selv Carena (men da sprint) og brukt den i over 2 år. Jeg er veldig fornøyd! Da jeg kjøpte vogn sa de fleste at vendbare håndtak (gjelder både teutonia og carena i alle fall) blir litt mer vinglete sånn etter langtids bruk. Dessuten var det en LANG debatt om Carena'en ikke er for kort i ryggen. Min sover fortsatt i den vognen og han er 2 og 1 halvt, men dette er sikkert kjempe inviduelt. Carena'en selges billig både på toffeliten. no og mammamia.no. Håper du finner vognen du liker =)

Skrevet

Vil anbefale deg teutonia mistral. Du finner mange pent brukte på finn.no. Bare vær obs på at 2004 mod og eldre er tunge, mens 2005 mod og nyere er lettere!

Skrevet

Jeg vil anbefale Teutonia Prestige. Den kom faktisk best ut i forbruker.no testen=)

Skrevet

Alle gode ting er tre: jeg har tittet på teutonia mistreal og fikk også anbefalt ikke kjøpe tidligere enn 2004 modell, men så var det noen som sa at 2006 modellen var kortere enn de andre i ryggen. Stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...