anrø Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Kjenner d er d på gang her. Flere som er i samme situasjon? Men jeg får skikkelig vondt i den ene siden. Klarer ikke å ha sex da. Men d varer som regel en dag. Leste en plass(husker ikke hvor)at man kunne bli gravid når d sluttet å gjøre vondt. For d var egget som skull eutb av eggstokkan. Eller noe sånt. Så da vil d si i morgen passer d bra m samleie. Sorry ordbruken. Men vi er jo vant til d her inne? Da kommer gubben hjem. Håper d sitter en spire snart.
Mammalucia Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Har EL nå her også, ihvertfall i følge datoen i syklusen :-) Men jeg hadde "vondtene" for to kvelder siden. Så vet ikke hvordan dette går, men håper litt... ;o)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hei anrø....jeg har også vondt i siden...kjenner det godt...tok en el-test i dag og den var positiv...vet ikke når man bør ha sex jeg...leste et sted at det var bra å ha sex før el da men...hadde sex på mandag...og får prøve igjen ikveld...så får satse på annehverdag her tenker jeg:P hehe lykke til vertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå