Gå til innhold

Så var finaveret kome...

Anbefalte innlegg

....og med det, færre innlegg på Stord-sida. Har folk begynt å føda? Vonar nokon gjev ein lyd dersom det er nokon som kjem til verda, eller er det så få fødslar for tida (og så kjem det ein heil haug midt i ferien)?

Idag er det litt greiare med temperaturen, ellers har eg stort sett gått i bikini heima den siste veka. Har vore så varmt at eg har bada beina i kaldt vatn når eg har hatt tid til det. Bra med varme, men greitt å variera litt òg. Fleire som har kjend varmen meir enn vanleg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9564526-s%C3%A5-var-finaveret-kome/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok fleire med termin i juli, ja. Kanskje folk pussar opp? Det skal vi gjera no. Har vore og sett på tapetprøvar, og så skal vi gjera rommet klart til å tapetsera, lyse fargar i vinyltapet. Lett å vaska av dersom den vert tilgrisa, lett å måla på dersom ein seinare vil ha annan farge. Måla kommode kvit, henta stellebord til å ha oppå badekaret, sjekka at barnevogna er i god stand sidan sist, kanskje ei mindre vogge?

Oi!! Oppdaga plutseleg at det er snø på fjella idag!! Ikkje rart temperaturen har sunke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...