Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 ....og med det, færre innlegg på Stord-sida. Har folk begynt å føda? Vonar nokon gjev ein lyd dersom det er nokon som kjem til verda, eller er det så få fødslar for tida (og så kjem det ein heil haug midt i ferien)? Idag er det litt greiare med temperaturen, ellers har eg stort sett gått i bikini heima den siste veka. Har vore så varmt at eg har bada beina i kaldt vatn når eg har hatt tid til det. Bra med varme, men greitt å variera litt òg. Fleire som har kjend varmen meir enn vanleg?
anevictoria Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 ja... da va svert så stille da har vert på denna sio... hehe Litt kjedligt. Nei,da e vel bare nåken som har født endo..? Me e vel ein del som har termin i juli?
Baronessen;-) Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Vi er nok fleire med termin i juli, ja. Kanskje folk pussar opp? Det skal vi gjera no. Har vore og sett på tapetprøvar, og så skal vi gjera rommet klart til å tapetsera, lyse fargar i vinyltapet. Lett å vaska av dersom den vert tilgrisa, lett å måla på dersom ein seinare vil ha annan farge. Måla kommode kvit, henta stellebord til å ha oppå badekaret, sjekka at barnevogna er i god stand sidan sist, kanskje ei mindre vogge? Oi!! Oppdaga plutseleg at det er snø på fjella idag!! Ikkje rart temperaturen har sunke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå