stratosen_er mamma_ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 når jeg har el så "verker" det en del på høgre sida...tror det er i eggstokken...men hvorfor er det bare på den siden.?? skal de ikke slippes egg fra den andre siden og???annehver gang?? kanskje jeg er litt grønn her men det er kun på høgre sida jeg kjenner det og der kjenner jeg det hver mnd.... jaja...
Endaenbabyønskes Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 For meg varierer det fra gang til gang. Av og til er det tre mnd. på høyre side, så en gang på venstre side osv. Ikke til å bli klok av!!!!!!! Bare det kommer EGG så får det bare være med hvilken side det kommer fra:) LYKKE TIL!!!!!!
Ellapia Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det har med hvilket egg som er mest modent å gjøre.
kidos! Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Dette er første gang jeg kjenner noe på v.s. Satser på at det er et godt tegn:-) Har forsøkt å følge med i 4-5 mnd, og da har det bare vært h.s har jeg inntrykk av. Dette er 2pp.
ticalinda Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Står litt om dette på pernille.info. Ved hver eggløsning så slåss eggstokkene om hvem som får slippe egget. Det er ikke slik at man skal variere fra den ene til den andre annenhvergang. Derfor er det også slik at for de som bare har en eggstokk så vil den gjenværende eggstokken "vinne" hver gang (man ender ikke opp med å ha eggløsning annenhver måned..). Ganske flott egentlig! Hos meg skjer det mest i venstre eggstokk...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå