Gå til innhold

Selsbakkhøgda Barnehage - Trondheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei.. ja, snuppa vår skal begynne der til høsten nå.. hun er 10-11 mnd når hun begynner. synes det er litt tidlig, men sånn er det nå bare.. tenkte å høre om vi kan ha henne hjemme en liten måned så hun begynner i september.. får se.

Hvor gammel er din da? Hvilken avdeling skal hun gå i?

så arti å se det er flere som skal begynne i denne barnehagen..

Bytta nick jeg nå, som du sikkert ser.

Jenta mi er født i september06, så hun er vel ca 11mnd når hun begynner.

vi har fårr barnehage-startsdagen den 2august. å jeg gleder meg til hun skal være sammen med andre barna. Fikk brev fra barnehagen i går der det stod div om hva hun skulle ha der osv. så nå må vi kjøpe inn regntøy å støvler + diverse :D Hun skal foresten bynne i Myrsnipa, er ikke det småbarns avdelingen da? eller har dere fått i en annen avdeling?

vi var foresten å snoka litt utenfor i barnehagen her en søndag, å det er veldig fint uteområde i barnehagen, masse lekeaparater, egen liten skog med bålpass og ja masse masse leker. :) så dette tror jeg var rett valg av barnehage ja :D

Bor dere rett i nærheten eller?

HI

Vi og fikk brev i går...=) hun skal begynne i Myrsnipa ja..=) de er omtrent like gamle da, Jessica er født 27. sept.

Ringte barnehagen i dag for å høre om hun kunne begynne litt senere. har oppstart den 8.8 egentlig, men nå blir det siste uka i august i stede. Så pappan skal være hjemme med henne litt og..=)

Har vært og snoka litt vi og..hihi, synes det så kjempe fint ut der nede. tror nok de vil få det kjempe fint der...

Vi bor i selsbakkhøgda borettslag. De blokkene atme migosenteret.. så det er ikke lange biten til barnehagen da..=) Hvor bor dere da?

Så var det meg å bytte nick igjen da :P

hehe.. vi bor også i selsbakkhøgda boretslag :D

bor i W.A vei, rett atme barnehagen..

Tror du det kan være noe førsteprioritet pga vi bor i borettslaget? tenkte på det, for jeg syns det var så pussi at vi fikk svar på søknaden så fort.

Dere går vel også på hallset helsestasjon? Vi har nettopp flytta hit opp på byåsen her, så jeg ble litt skuffa over at dem ikke hadde noe barselstreff eller noe lignende. Men er jo åpen barnehage i selsbakkhøgdas Grennehus, har du vært der?

ja, det kan hende det. Har ikke tenkt på det, men vi fikk også svar fort.. Tror det er nytt i år at de tar inn barn under 3 år da.

Vi går på hallset helsestasjon ja, er ikke så mye som skjer der.. synes også det er litt dumt at vi ikke har noe time før slutten på august. da har vi ikke vært der siden 12/4. over 4 mnd liksom. de sa det var pga ferie, men synes det er litt lenge.. =/ men men..

Har ikke vært på åpen barnehage. Har tenkt på det flere ganger da, men det har ikke blitt noe av.

Annonse

De har vel åpent, håper jeg.=) tenkte å stikke innom og veie i sommer. var forrige uke og så de hadde endret tiden for når man bare kan stikke innom. onsdager 1400-1500.

Ja, nå har jeg ikke så mange og sammenligne henne med. men jeg håper og tror hun er normal. =)

Hun har 2 tenner nede, som hun fikk rett før hun ble 8 mnd. har ikke kommet helt opp enda, men vi ser de godt.=)

Hun drar seg rundt på gulvet, men bruker bare hende, kryper ikke på den vanlige måten. Men hun kommer seg dit hun vil..=)

sitter stødig på gulvet. sterk i bena, så hun kan stå og holde seg i bordet noen sekunder.

spiser brødskive og har blitt flink til å spise selv, men det er ikke lett og få småbiter i munnen nei..;)

ellers er hun så blid og glad. skavler og tulleler og tullehoster ;)

også spiller hun på slurva. det er veldig gøy..hihi

Hva med Ina da?

Ina kan krype, sitte stødig på gulvet (sitter gjærne å "hopper" på rompa) så reiser hun seg oppetter ting, å går rundt bord å stoler, går med hjelp. å står alene uten å holde seg i noe som helst - midt på gulvet :D Ikke fått noen tenner enda, å ser ikke ut som det kommer noen med det første :S men hun er veldig tidlig ute på alt annet så det er egentlig litt greit..

Syns hun er veldig lita jente da.. til å være 9mnd.. kunn 69,5cm og 8kg.

oi, så flink hun er.. =) Jessica tar det rolig da sjønner jeg...

Hun er 8,5 mnd nå og er 7390 og 72,5cm..lang og slank hun.. har vært det bestandig da.. Ellers er vi mye ute og farter om dagene, hun elsker og være med på butikker og se folk. så barnehage blir vel stas..

blir artig og møte dere da.. sees vel på tirsdag på møte og. gleder meg til å få se barnehagen nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...