Maisie Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Har de disse tingene der: Vognparasoll Soltelt Babyleker som ikke er i tre Noen som vet? Har tenkt meg dit i morgen, men tenkte det kunne være greit å vite om jeg bør planlegge å dra til flere butikker.
Grigri m/3 gutter Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hvis det er den i oslo du mener(kanskje det ikke er flere), så var jeg der i mai. De har babyleker som ikke er i tre også ja, mye fint syns jeg. Parasoll og telt la jeg ikke merke til om de hadde. Den er ganske stor den butikken og de har mye rart der, så det ville ikke forundre meg om de hadde det da.
Maisie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja, det er den i Oslo. Er en stund siden jeg var der sist, holdt nesten på å gå meg vill i den butikken, hehe.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 På riktigeleker.no så kan du søke etter de produktene du er på utkikk etter
Maisie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja, de har jo nettside, jo. Tenkte ikke på det. Men fant ikke vognparasoll eller soltelt der. Tennbriketter, derimot, det har de! (til dampmaskin, da)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Evt så kan du gå ned på Aker Brygge også - er en stor lekebutikk der som sikkert har telt og vogn parasoll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå